Skocz do zawartości
[WYNIKI] ⓵ Losowanie darmowych nagród ×
Witaj na Strefaskilla.pl

Nowy styl

Informacje na temat aktualizacji

Zobacz szczegóły

Odbierz darmowego VIPA

Na dowolny serwer CS:GO/1.6

Zobacz szczegóły

Otwarta rekrutacja

Chcesz znaleźć się w załodze? Złóż podanie!

Zobacz szczegóły

 Archiwum Regulamin Sieci StrefaSkilla.pl


sh1zo_nnjl

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin Sieci StrefaSkilla.pl

§1. Zasady ogólne

1.1 Użytkownik rejestrując się na Sieci StrefaSkilla.pl w pełni zgadza się i akceptuje Regulamin Sieci, tj. Forum, ChatBoxa, Serwerów. 
1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania.
1.3 Administracja forum ma prawo do edycji regulaminu, o czym będą wzmianki poniżej.
1.4 Każdy użytkownik może posiadać maksymalnie 1 konto, w przeciwnym razie wszystkie zostaną permanentnie zablokowane.
1.5 W momencie, kiedy kilku użytkowników korzysta z jednego adresu IP możliwe, sprawę trzeba zgłosić administracji.
1.6 Utworzenie i korzystanie z konta jest dobrowolne i bezpłatne. Brak zarejestrowanego konta uniemożliwia korzystanie z Forum, udzielania się w tematach, na ChatBoxie, korzystania z możliwości wysyłania wiadomości prywatnych.
1.7 Rejestracja jest dobrowolna, a konta użytkowników nie są kasowane.
1.8 Użytkownik jest zobowiązany do utrzymania w tajemnicy swojego hasła przypisanego do loginu i niepowierzania swojego konta osobom trzecim. 
1.9 Użytkownik ma prawo zablokować własne konto, w takim przypadku powinien skontaktować się z administracją. 
1.10 Każdy użytkownik forum powinien przynajmniej raz zapoznać się z regulaminem.
1.11 Rejestrując się na forum, zgadzasz się na przetwarzanie danych podanych w formularzu oraz zgodę na otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail. 
1.12 Używanie e-maili tymczasowych do rejestracji jest zabronione, konta będą permanentnie banowane.
1.13 Administracja forum nie odpowiada za treści które wstawiają użytkownicy.

§2. Profil użytkownika

2.1 Zabronione jest bawienie się zmienią grup w ustawieniach. Jesteś kobietą? Możesz mieć grupę Kobiety, lecz nie masz takiego obowiązku. Aczkolwiek jeżeli jesteś Mężczyzną nie masz prawa nadawać sobie rangi Kobiety. Wszelkie konta z próbą oszukiwania będą bezzwłocznie banowane lub karane ostrzeżeniem.
2.2 Zabronione jest współdzielenie kont z osobami trzecimi.
2.3 Zabronione jest sprzedawanie kont.
2.4 Zabronione jest nabijanie odwiedzin na profilu.
2.5 Każdy Użytkownik ma prawo edytować swój profil.
2.6 Data urodzenia nie jest wymagana. Istnieje możliwość ukrycia wieku, dnia/miesiąca/roku urodzenia.
2.7 Wszelkie zmiany dotyczące loginu/hasła/e-mail’a itp. można zgłosić administracji.
2.8 Zabronione jest używanie nicków powszechnie uważanych za wulgarne, obraźliwe wobec innych osób/wyznań/religii/poglądów itp. Taki użytkownik będzie niezwłocznie karany. 
2.9 Nick nie może zawierać: wulgaryzmów, linków do zewnętrznych stron i obraźliwych treści.
2.10 Administracja ma prawo zmienić nick, jeżeli jest on niezgodny z regulaminem.
2.11 Każdy Użytkownik ma prawo do użycia własnej Sygnatury, Avataru, Zdjęcia.
2.12 Promowanie w sygnaturze bądź avatarze adresów do stron pornograficznych lub innych godzących w przyjęte zasady netykiety jest zabronione. 
2.13 W sygnaturze umieszczamy tylko trzy obrazki. Treść sygnatury nie powinna przekraczać 10 linijek. 
2.14 Avatar, podpis, sygnatura nie mogą być obraźliwe, prowokacyjne, zawierać żadnych obrazków przeszkadzających w ogólnym przeglądaniu forum.
2.15 Avatar, podpis, sygnaturka, status nie może zawierać żadnych treści reklamujących.
2.16 Zabrania się ustawiania w avatarze, podpisie, sygnaturce treści w których uczestniczy inny użytkownik forum bez jego zgody,
2.17 Zabrania się używania prywatnych avatarów danego użytkownika forum bez jego zgody.
2.18 Zabrania się używania 'pokemoniastej' czcionki w nazwie użytkownika (PrZyKłAdoWy NiCk).

§3. Tematy, posty i aktualizacje statusów

3.1 Zabronione jest umieszczanie na Forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP. W szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność, komercyjno-reklamowe. 
3.2 W treści tematu/postu nie wolno wpisywać: Tekstów, obrazków, filmów powszechnie uznawanych za obraźliwe; linków do stron pornograficznych, wyzwisk w stosunku do Użytkowników/Graczy.
3.3 Posty bezsensowne, powtarzające się, nie na temat lub nie wnoszące nic do dyskusji będą usuwane/ukrywane.  
3.4 Tagi tematu muszą być związane z tematem i treścią posta. 
3.5 Zakazane jest prowokowanie innych Użytkowników, wszczynanie kłótni. 
3.6 Zakaz plusowania po znajomości oraz wymuszania reputacji, aby nabić reputację drugiej osobie. (Dotyczy to również reputacji naturalnych oraz ujemnych).
3.7 Przed wysłaniem posta zawsze staraj się sprawdzać jego poprawność gramatyczną i ortograficzną. Twój niepoprawny post może zostać źle zrozumiany.
3.8 O wykroczeniach użytkowników, które zakłócają dyskusję, należy poinformować moderatorów forum poprzez zgłoszenie zawartości.
3.9 Sprawy prywatne, dyskusje i spory między użytkownikami należy  rozwiązywać w prywatnej wiadomości pamiętając o kulturze. 
3.10 Propagowanie, oszukiwania w każdej formie będzie bezwzględnie karane banem. 
3.11 Groźby, lub życzenie drugiej osoby śmierci będzie bezwzględnie karane permanentnym banem.
3.12 Nazwa tematu powinna być adekwatna do jego treści. 
3.13 Zanim napiszesz jakiś temat z problemem, sprawdź czy nie znajduje się on już na forum, unikniemy na forum zbędnego spamu.
3.14 Zakaz zakładania tematów w działach, które są przystosowane dla danej rangi np. (Kącik Redakcyjny).
3.15 Zakazane jest reklamowanie for znajdujących się na czarnej liście.
3.16 Kolor czerwony jest tylko i wyłącznie dla Administracji forum.
3.17 Zakazane jest wrzucanie linków referencyjnych na forum (jedynie za zgodą właściciela forum).
3.18 Tematy lub posty łamiące regulamin forum, zostaną niezwłocznie ukryte i wyrzucone do kosza.
3.19 Zakazane jest plagiatowanie, kopiowanie, przywłaszczanie sobie czyjeś pracy i umieszczania jej na forum bez zgody autora lub podania źródła pracy.
3.20 Zakazane jest pisanie posta pod postem, aby dodać nową treść używaj opcji "Edytuj".
3.21 Dozwolone jest używanie słów ogólnie uznawanych za wulgarne tylko wtedy gdy wpisujemy tytuł (np: Piosenki, Filmu, Książki) lub gdy podajemy dany cytat lub tekst, lecz nie można tego nadużywać.

§4. Podania, skargi, odwołania

4.1 Każdemu Graczowi/Użytkownikowi przysługuje prawo skargi na Gracza/Admina/Opiekuna danego serwera/Moderatora/Administracji.  
4.2 Każdy Serwer posiada swój dział, w którym Gracz może napisać skargę na Admina/innego Gracza. 
4.3 Odwołanie od bana można napisać maksymalnie do 48h od jego otrzymania. 
4.4 Opiekun Serwera ma 48h na odpowiedź w skardze/odwołaniu. W skrajnych przypadkach odpowiedź może być wydłużona po zaakceptowaniu tego faktu przez Administrację (np. nieobecność Opiekuna).
4.5 Skargi na Opiekunów Serwerów rozpatrywane są przez Właścicieli Sieci/Administratorów/Serwerów.
4.6 W skargach/odwołaniach mogą wypowiadać się jedynie: osoby oskarżające, oskarżane, Opiekun Serwera, Moderator, UB-Team, Administracja.W skrajnych przypadkach Administracja może pozwolić na wypowiedź osób trzecich. W przeciwnym razie samowolne wypowiadanie się w temacie skutkuje warnem.
4.7 Skargi bez dowodów nie będą rozpatrywane, zostaną natomiast natychmiastowo zamknięte. Dowodem w przypadku reklamy/obrazy/nadmiernego przeklinania na czacie, itp. jest zrzut ekranu (Screenshot), a w przypadku wspomagaczy jest to demko. 
4.8 Podania powinny być rozpatrywane do 72h. Maksymalny czas rozpatrywania podania to 7dni, po tym czasie podanie bez decyzji zostanie automatycznie odrzucone.
4.9 Zakaz wypowiadania się w swoich podaniach. Jeżeli autor podania się wypowie, zostanie upomniany. Gdy upomnienie okaże się niewystarczające użytkownik dostanie ostrzeżenie.
4.10 Nie zastosowanie podanego wzoru temat będzie od razu zamykany/odrzucany.
4.11 Posty, które ograniczać się będą do wypowiedzi 'tak' lub "nie" będą usuwane/ukrywane, powinny one posiadać minimum 3 argumenty.
4.12 Zakazuje się pisania postów typu: "Neutral", posty będą kasowane/ukrywane oraz nie brane pod uwagę.
4.13 Nagminne prośby o rozpatrzenie jakiegokolwiek tematu w sprawie UB na Chatboxie będzie skutkowała decyzją negatywną.
4.14 Podania na Moderatora, UBTeam, Admina, Typera, Grafika oraz Redaktora można składać raz na 7 dni.
4.15 Wypowiedzi w podaniach na Moderatora, UBTeam, Admina, Typera, Grafika oraz Redaktora muszą być rzetelnie uzasadnione, inaczej posty będą nagradzane w postaci warnów.
4.16 Namawianie innych osób do wypowiedzi w swoim podaniu, skutkuje jego odrzuceniem.
4.17 Osoba składająca podanie na rangę funkcyjną nie może posiadać ostrzeżenia na koncie.
4.18 Użytkownik, otrzymujący notatkę o edycji swojej wypowiedzi od moderacji, posiada 24h na poprawę posta. W przeciwnym wypadku otrzyma ostrzeżenie.

§5. Ostrzeżenia

5.1 Za złamanie któregokolwiek punktu regulaminu użytkownik zostaje (lub może zostać) ukarany ostrzeżeniem.
5.2 Zakazane jest dawanie ostrzeżeń poprzez osobę pełniąca niższa rangę, osobom pełniącym wyższą. 
5.3 Każde ostrzeżenie można odpracować w dziale: https://strefaskilla.pl/forum/63-odpracuj-ostrzeżenie/.
5.4 Po otrzymaniu minimum 5 ostrzeżeń, otrzymujesz blokadę, która blokuje dostęp do forum na 7 dni.
5.5 Każda osoba posiadająca minimum 10 ostrzeżeń, otrzymuje bana na forum bez możliwości odrobienia go. Tworzenie multikont skończy się banem.
5.6 Warn werbalny służy do informowania użytkownika, nie ma on żadnej wartości (punktów). Nie trzeba go odpracowywać.
5.7 Jeżeli ostrzeżenie ma dłużej niż miesiąc lub znajduje się w dziale "Archiwum" (tyczy się przeniesienia przez Administratora), osoba nie ma prawa do odwołania.
5.8 Każda osoba pełniąca funkcje od admina serwera wzwyż oprócz Właściciela Serwera ma obowiązek odrobienia otrzymanego ostrzeżenia w czasie nie dłuższym niż okres dwóch tygodni. W innym przypadku osoba traci pełnioną funkcję/range. 
5.9 Każde pozytywne działanie na korzyść forum może być nagradzane usunięciem warna przez właściciela. (To właściciel forum decyduje czy chce usunąć warna, a więc proszenie w prywatnej wiadomości będzie ignorowane).

§6. Prywatność

6.1 Dane zbierane podczas rejestracji - abyś mógł skorzystać z niektórych funkcji naszego systemu będziesz musiał się zarejestrować. 
6.2 Dane zbierane automatycznie - wchodząc na forum, automatycznie zbierane są dane dotyczące wizyty, np. Adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp.
6.3 Więcej na temat prywatności znajdziesz na "Polityka prywatności".

§7. Usługi forumowe.

7.1 Zakaz przekazywania wygranych nagród w konkursach osobom drugim.

§8. Administracja forum

8.1 Administracja oraz Moderacja forum ma prawo do korekty/zmian/ukrycia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin.
8.2 Administracja forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum, nawet jeżeli autor będzie tego żądał.
8.3 Decyzja właściciela forum jest ostateczna i nie podlega dyskusji.
8.4 Właściciel forum, Administrator, Moderator mają prawo ostrzec lub usunąć post, nawet jeżeli nie łamie on wyżej wymienionych zasad.
8.5 Administracja forum sprawuje pieczę nad forum i ma za zadanie utrzymać na nim porządek.
8.6 Właściciel forum może nadać Ci warna za coś co nie jest wpisane w regulaminie, ale łamie prawo.
8.7 W przypadku gdy dana osoba ma jakieś zastrzeżenia co do działań, które wykonuje administracja forum, ma prawo napisać skargę i zostanie ona sprawdzona przez Właściciela forum. Krytykowanie działań administracji w innych miejscach jest zakazane.
8.8 Właściciel forum zastrzega sobie prawo do zablokowania danego konta jeżeli uzna je za niestosowne - tyczy się to też banowania osób, które działają na niekorzyść sieci.

 

* Regulamin w każdej chwili może ulec zmianie! *
Copyright by StrefaSkilla.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wersja stworzona dla użytkowników sieci StrefaSkilla.pl
Regulamin wchodzi w życie w dniu 14.03.2020r.
Zakazuje się kopiowania

  • Lubie to! 5
Odnośnik do odpowiedzi
  • Administrator
Administrator

25.05
Aktualizacja całego regulaminu sieci.

 

15.06
Dodano podpunkt 4.17 Osoba składająca podanie na rangę funkcyjną nie może posiadać ostrzeżenia na koncie.

 

27.06
Aktualizacja punktu 5.3 Każde ostrzeżenie można odpracować w dziale: https://strefaskilla.pl/forum/63-odpracuj-ostrzeżenie/.

 

28.06
Dodano podpunkt 4.18 Użytkownik, otrzymujący notatkę o edycji swojej wypowiedzi od moderacji, posiada 24h na poprawę posta. W przeciwnym wypadku otrzyma ostrzeżenie.

  • Lubie to! 3
  • Dzięki 1
  • Super 2

6fe637_11364b10887141b8afadb4d94062ba19_mv2.thumb.gif.6e3db2f1812dc8694a19819c770f5e16.gif

76561198203268992.png

6fe637_11364b10887141b8afadb4d94062ba19_mv2.thumb.gif.6e3db2f1812dc8694a19819c770f5e16.gif

Odnośnik do odpowiedzi

24.07.2020r. 

Dodano:
§7. Usługi forumowe.
7.1 Zakaz przekazywania wygranych nagród w konkursach osobom drugim.

  • Lubie to! 1
  • Super 1
Odnośnik do odpowiedzi
  • Właściciel
Właściciel

• Wiadomość wygenerowana automatycznie •
Temat został przeniesiony do archiwum.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, zgłoś ten post, a temat zostanie rozpatrzony ponownie.

 

 

  • Lubie to! 2
Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony, akceptujesz Polityka prywatności

  • Opiekun [MIRAGE #1]
  • Opiekun [MIRAGE #2]
  • Opiekun [1VS1]
  • Opiekun [AWP #1]
  • Opiekun [AWP #2]
  • Opiekun [SURF]
  • Opiekun [MIR/CACH]
  • Opiekun [5VS5]
  • Opiekun [DR+KLASY]