Skocz do zawartości
[Wzór+Wymagania] StrefoGłosowacz ×
Szybka rekrutacja DD2 #1 ZA DARMO ×
Witaj na Strefaskilla.pl

Nowy styl

Informacje na temat aktualizacji

Zobacz szczegóły

Odbierz darmowego VIPA

Na dowolny serwer CS:GO/1.6

Zobacz szczegóły

Otwarta rekrutacja

Chcesz znaleźć się w załodze? Złóż podanie!

Zobacz szczegóły

Propozycja dodania i zmiany paru klas i perków


Shekuu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mianowicie rozpoczynając poniżej wstawiam klasy jakie mogą być do poprawy i klasy które mogły by zostać dodane :P Proszę o wypowiedzenie się graczy czy coś się nie podoba jak i czy czegoś nie dodać 

Klasy do zmiany: 

Mahomed / komandos (Islam i Amerykanie) Te klasy mają totalnie to samo czyli 1/1 z kosy i komandosem nie opłaca się grać jeżeli ma +5 dmg z deagla kiedy mahomed posiada ciche kroki i niewidzialność.

Medyk (Polacy) Klasa która na początek jest zbyt mocna do expienia mianowicie powinno się usunąć z niej dodatkowy exp za zbieranie zwłok gdzie na 30 lvl jest to 0.03/4 % expa dodatkowo skoro nie ma już ochronki po respie zabrać black screena 3 sekundowego po zreanimowaniu kogoś

Siwy mechanik (Polacy) Klasa posiada tylko mniejszą widoczność podczas gdy ma w ręce tmp troszke to za mało może dodać mu jakieś dodatkowe dmg skok bądz co kolwiek

Arktyczny Żołnierz (Rosjanie) Naprawienie klasie zamrożenia które nie działa i dodać jakiś smoke zamrażający 

Ruski Sniper (Rosjanie) Rozważnie było by zmienić mu obrażenia ze scouta +int na 1/2 albo 1/3 ze scouta ewentualnie zwiększyć te obrażenia ostatnimi czasami nikt tym nie gra.

Soldat (Rosjanie) Klasa posiada deagle i bh proponuje dodać klasie jakąś broń zamiast bh i zmniejszyć 1/5 na 1/6, 1/7

Allah (Islam) Ubranie wroga nie zawsze działa po zrespieniu na respie wroga

 

Klasy do dodania:

 

Klasa Amadeusz --> Klasa myśle najpopularniejsza na wszelkich cod modach co powinna mieć Mp5 + dmg za int ( z uwagi ,że to jest cod 201 1dmg=5/8int)

Czołgista --> Klasa która będzie miała eliminator rozrzutu / ogranicznik pod kucaniem 

 

Perki do zmiany

 

Perk: Antyperk     Niszczy perk wybranej osobie moim zdaniem powinien niszczyć losowej

Perk: Ciemne Okulary     Nie potrzebny perk nikt go nie używa 

Perk: Zabojca Komandosow (PejpeR TEST)     Zmienić z 1/1 na 1/7 gdyż nie dziwie się dlaczego nikt nie gra komandosem bądź mahomedem 

Perk: AWP Scope Perk     powoduje różne anomalie z broniami typu famas sg itp

Perk: Bezlik Ammo / Zwinne palce     te same perki które powinny działać na zasadzie ,że bezlik faktycznie daje nieskończoność ammo a zwinne palce szybkie przeładowanie podczas gdy na serwerze jest nieskończona amunicja (Po wystrzeleniu 120 pocisków dalej mozna przeładować i nic sie niedzieje) to zwinne palce powinny zostać usunięte 

Perk: USP Hitlera     Ussles perk nikt go nie używa 

Perk: Powstanie.     Ussles perk nikt go nie używa ]

Perk: Airstrike     Z perkiem wszystko w porządku lecz prosił bym by do tego perku jak i wsparcie umarłego i klas (elektryk , taktyk) dać blokade używania perku / umiejętności na okres 5 sekund

Perk: Lowca Headow.     Ussles perk nikt go nie używa 

Perk: Kamuflaz     Z tym perkiem również robi się dziwna anomalia mianowicie został on naprawiaony lecz gdy zmienie sie broń czasem perk przestaje działać dopuki albo sie nie zmieni ponownie z broni na nóż (nie zawsze działa) albo się nie umrze.

Perk: Modul Odrzutowy.     Zablokować użycie perku przed startem rundy jak i lekkie zmniejszenie odrzutu

Perk: Naboje Pulkownika.     Otóż z tego co jest napisane na forum perk daje 0.10dmg za 1 int czyli 100 int daje 10 dmg więc kiedy broń zadaje 35hp dodać do tego 20 dmg z pułek z max int powninna mić 55hp co sie nie dzieje perk gubi gdzieś  standardowe 10 dmg

Perk: Notatki Ninji    . Ussles perk nikt go nie używa 

Perk: Notatki Sapera.     Tutaj stawiam pytanko dla czego perk ma większy przelicznik int niż saper na minach???

Perk: Wyszkolenie Sanitarne.     Ussles perk ALE jak by dodać przelicznik int do tego perku myślę ,że pare ludzi by nim pograło 

Perk: Wzmocniona Kamizelka.     Ussles perk nikt go nie używa 

 

 

Perki do dodania 

 

Flara - 1/1 z he

Eliminator rozrzutu - chyba wiadomo

Betonowe ciało - na 5 sec nieśmiertelny można zabić tylko w głowe

Notatki Kapitana - 2-3 odbicia pocisku które nie zadają obr wrogowi dlaczego taki perk zadacie sobie pytanie otóz nie ma totalnie żadnej oborony przeciw komandorom i sniperom 

Krytyczne naboje - 1/3-5 na uderzenie krytyczne (dmg x2)

Peleryna Niewidka - Widzialność spada do 5% kiedy kucasz 

 

Prosze graczy o wypowiedzenie się co dobrze rozpisałem co można by dodac / usunąć z tych propozycji i życzę miłego dnia :)

Edytowane przez Shekuu
  • Lubie to! 3
  • Dzięki 1
Odnośnik do odpowiedzi
bercham1104

Myślę te klasy co zaproponowałes tak Czołgista --> Klasa która będzie miała eliminator rozrzutu / ogranicznik pod kucaniem  to i tak może być za mocna klasa trzeba by dobrze ja ustawić co do  broń  dmg + int owszem fajna sprawa .bardziej tylko ludzi denerwuje tu taktyk lub awp 1/1  .Medyk jest okey ale można by było mu zrobić tutaj aby mogł max 7 lub 6 człoków  resować wciągu rundy . dużo jest klas które muszą przejść zmiane aby były grywalne spaerem + full inta miny biją po 100 czasem osoba 3 miny musi wejść abym ją zabił z tych min . Arktyczny  to wiadomo od samego początku nie działał . Islamiści tak samo do poprawy. Jest tu sporo Klas ale niektóre niegrywalne .Ale dobry pomysł .

  • Super 1
Odnośnik do odpowiedzi
bercham1104

Notatki Kapitana - 2-3 odbicia pocisku które nie zadają obr wrogowi dlaczego taki perk zadacie sobie pytanie otóz nie ma totalnie żadnej oborony przeciw komandorom i sniperom  a i co do tego bardzo dobry pomysł

  • Lubie to! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Przez fluxx,

Nie pisz posta pod postem, używaj opcji "Edytuj".

Dobra robota ziomek, fajne propozycje zmian i dodań, administracja powinna to mocno rozważyć :)

  • Super 1
Odnośnik do odpowiedzi
Godzinę temu, Shekuu napisał:

Flara - 1/1 z he

Eliminator rozrzutu - chyba wiadomo

Betonowe ciało - na 5 sec nieśmiertelny można zabić tylko w głowe

Notatki Kapitana - 2-3 odbicia pocisku które nie zadają obr wrogowi dlaczego taki perk zadacie sobie pytanie otóz nie ma totalnie żadnej oborony przeciw komandorom i sniperom 

Krytyczne naboje - 1/3-5 na uderzenie krytyczne (dmg x2)

Peleryna Niewidka - Widzialność spada do 5% kiedy kucasz 

co to flary -granat 1/1 to troszkę przesada ale jak by byl zrobić 1/2-1/3 jestem za 

mamy ogranicznik rozrzutu który na spokojnie wystarczy eliminator jest zbyt op

Betonowe cialo to jeden z najlepszych perków który by mógł zrobić fajna robotę na mapie. Jestem jak najbardziej za ale max 5 sec.

Notatki Kapitana- mamy już pancerz Neomexowy ale to jest jedyny perk który odbija pociski fajnie by dodać drugi;)

Krytyczne Nabije - zawsze przyda się więcej obrażeń :DDDDDDDD

Pelerynka niewidka- Był juz ten perk tylko został osunięty ponieważ sie bugowal... Proponuje najpierw naprawić kamu który też sie buguje

  • Lubie to! 1
Odnośnik do odpowiedzi

Nie chce mi się kolejnego tematu dorzucać a więc @ Mlynek  już wie pisałem mu o tej klasie a więc.

Diabeł [PREMIUM}

Inteligencja = 15

Zdrowie = 25

Wytrzymałość = 10

Kondycja  = 10

Opis: Posiada AUG, 1/6 na zmianę broni przeciwnika na nóż, dodatkowe 50% obrażeń więcej w głowę, 2 duchy.

jeśli się podoba to like czy coś.

A co do propozycji;

Antyperk -  spoko opcja

Moduł - git zablokować przed startem rundy

Zabójca komandosów - niech zostanie i tak nikt tego perku nie używa

resztę jw wywalić ew poprawić działanie.

Co do nowych perków 

Flara - odpada klasy mają po 2 granaty

Beton - nie

Eliminator - można rzucić na próbę 

Notki - git

Krytyczne - git

Peleryna - nie

Czołgista - jak już to premka z jakąś bronią ale na pewno nie ak/m4

Amadeusz - spoko

Pozdro.

Odnośnik do odpowiedzi

co do klas to spoko można pozmieniać . betonowe odpada moim zdaniem tak jak było nanosuit kiedyś [ za mocne ]  .  notatki kapitana jak najbardziej fajna sprawa ;)  reszta również w porządku .  Deczyja pozostaje do  MŁYNKA i Shotera :)

Odnośnik do odpowiedzi

Klasy do zmiany na tak

Czołgista - nie ma sensu dodawanie czegos takiego

Amadeusz dobra opcja ale jest duzo klas z mp5 np mysliwy co ma + 5 dmg

Anty perk - moim zdaniem jest dobrze jak jest nie trzeba go zmieniac

Eliminator - zbyt op ogarnicznik wystarczy

Flara - 1/1 to tez przesada a dodawac 1/2,1/3 to podobnie jak tajemnica genrala 100 dmg + int

Krytyczne - fajny perk 

Notatki - na tak ale dac max 1/2 odbicia

Betonowe - nie

 

 

Odnośnik do odpowiedzi

Klasy do zmiany: 

 

Ruski Sniper (Rosjanie) - Jestem ZA!

Mahomed / komandos (Islam i Amerykanie) - Tu masz racje,dobrze by było gdyby mahomed miał cały czas niewidke ,a ma tylko na nożu

Medyk (Polacy) - Jak dla Mnie może zostać jak jest ;) 

Siwy mechanik (Polacy) - Dokladnie

Arktyczny Żołnierz (Rosjanie) ++

Ruski Sniper (Rosjanie) -Dobre by to było 

Soldat (Rosjanie) - ++

Allah (Islam) - Dokladnie

 

Klasy do dodania:

 

Klasa Amadeusz --> Klasa myśle najpopularniejsza na wszelkich cod modach co powinna mieć Mp5 + dmg za int ( z uwagi ,że to jest cod 201 1dmg=5/8int) - Jestem ZA

Czołgista --> Klasa która będzie miała eliminator rozrzutu / ogranicznik pod kucaniem - Jestem ZA

 

Perki do zmiany

 

Perk: Antyperk     Niszczy perk wybranej osobie moim zdaniem powinien niszczyć losowej ++

Perk: Ciemne Okulary     Nie potrzebny perk nikt go nie używa ++

Perk: Zabojca Komandosow (PejpeR TEST)     Zmienić z 1/1 na 1/7 gdyż nie dziwie się dlaczego nikt nie gra komandosem bądź mahomedem - Najlepiej usunąć ten perk :D 

Perk: AWP Scope Perk     powoduje różne anomalie z broniami typu famas sg itp ++

Perk: Bezlik Ammo / Zwinne palce     te same perki które powinny działać na zasadzie ,że bezlik faktycznie daje nieskończoność ammo a zwinne palce szybkie przeładowanie podczas gdy na serwerze jest nieskończona amunicja (Po wystrzeleniu 120 pocisków dalej mozna przeładować i nic sie niedzieje) to zwinne palce powinny zostać usunięte  - Dokladnie 

Perk: USP Hitlera     Ussles perk nikt go nie używa  ++

Perk: Powstanie.     Ussles perk nikt go nie używa ]++

Perk: Airstrike     Z perkiem wszystko w porządku lecz prosił bym by do tego perku jak i wsparcie umarłego i klas (elektryk , taktyk) dać blokade używania perku / umiejętności na okres 5 sekund ++

Perk: Lowca Headow.     Ussles perk nikt go nie używa ++

Perk: Kamuflaz     Z tym perkiem również robi się dziwna anomalia mianowicie został on naprawiaony lecz gdy zmienie sie broń czasem perk przestaje działać dopuki albo sie nie zmieni ponownie z broni na nóż (nie zawsze działa) albo się nie umrze. - Tak,często ma bugi ten perk 

Perk: Modul Odrzutowy.     Zablokować użycie perku przed startem rundy jak i lekkie zmniejszenie odrzutu ++

Perk: Naboje Pulkownika.     Otóż z tego co jest napisane na forum perk daje 0.10dmg za 1 int czyli 100 int daje 10 dmg więc kiedy broń zadaje 35hp dodać do tego 20 dmg z pułek z max int powninna mić 55hp co sie nie dzieje perk gubi gdzieś  standardowe 10 dmg ++

Perk: Notatki Ninji    . Ussles perk nikt go nie używa ++

Perk: Wyszkolenie Sanitarne.     Ussles perk ALE jak by dodać przelicznik int do tego perku myślę ,że pare ludzi by nim pograło ++

Perk: Wzmocniona Kamizelka.     Ussles perk nikt go nie używa ++

 

 

Perki do dodania 

 

Flara - 1/1 z he - Oczywiście ZA 

Eliminator rozrzutu - chyba wiadomo - ++

Betonowe ciało - na 5 sec nieśmiertelny można zabić tylko w głowe ++

Notatki Kapitana - 2-3 odbicia pocisku które nie zadają obr wrogowi dlaczego taki perk zadacie sobie pytanie otóz nie ma totalnie żadnej oborony przeciw komandorom i sniperom  ++

Krytyczne naboje - 1/3-5 na uderzenie krytyczne (dmg x2) ++

Peleryna Niewidka - Widzialność spada do 5% kiedy kucasz  - Spotkalem sie ze byla taka niewidka tylko ze widoczność była 0% ale miał 1 hp 

DOdalbym jeszcze PODRĘCZNIK SZPIEGA (Posiada ubranie wroga+ 1/3/4 na zabicie z he 

 

Ogólnie Temat na Duży Plus,Ładnie wszystko Opisane  :D 

  • Lubie to! 1
  • Dzięki 1
  • Tak sobie 1
Odnośnik do odpowiedzi

Dobra ja teraz dodam coś od siebie  tylko propzycja

Perki . 1.zbroja Boga - jesteś odporny na umiejętności klasowe 1/1 rzadki perk .

2.Diamentowe naboje - twoje obrażenia rosną wraz ze spadkiem hp Tylko Dobrze zabasować to

3.sekretu szpiega : 1/3 do 1/5 odrodzenie sie na respie przeciwnika  ciekawy perk

4.Quad Damage - Po uzyciu na 3 /5 sekund mozesz zadac 4 razy wiecej obrazen. Perk niszczy sie po uzyciu!

5.Przebijające naboje - Przebijają wroga i ranią innych stojących bezpośrednio za nim w lini

6.Kamizelka Admina - Dostajesz 30 wytrzymalosci, zadajesz od 5 do 15 obrazen wiecej

7.Cwaniak - użycie perku powoduje ,że wszyscy przeciwnicy wokół przeładowują broń raz na runde

8.Moc Bogów : Masz 1/3/6 z każdej broni, ale masz 1 HP.

9.Szybkość paralityka Opis: po użyciu przez 5 sekund Twoja szybkość trzykrotnie się zwiększa

Klasy

Klasa: Kozak

Inteligencja: 20

Zdrowie: 40

Wytrzymałość: 20

Kondycja: 40

Broń: Krowa,  opis 1/5 szansy, że po trafieniu w przeciwnika, ten nie bd się ruszał, ani strzelał.

Perfekcjonista Premka

-inteligencja 0

-zdrowie 30

-wytrzymalosc 10

-kondycja 30

Bronie: m249-krowa , usp

Umiejętności: 1) Podczas kucania nie ma rozrzutu broni

2) Odbija 1/6 pocisków coś tam jeszcze

 

 

 

  • Wow! 1
  • WTF 1
Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony, akceptujesz Polityka prywatności