Skocz do zawartości
Przeglądasz forum jako gość, nie masz dostępu do większości funkcji! Zarejestruj się
Witaj na Strefaskilla.pl

Nowy Styl

widzisz niedociągnięcia? zgłoś to!

Zobacz szczegóły

Odbierz darmowego VIPA

Na dowolny serwer CS:GO/1.6

Zobacz szczegóły

UŻYTKOWNIK MIESIĄCA

Zagłosuj na UŻYTKOWNIKA MIESIĄCA

Zobacz szczegóły

Lista zmian Reset [06.12.2021]


Mlynek

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć i czołem

Do resetu zostało jeszcze 10 dni, ale powoli będe wrzucał na serwer nowości i wgrywał poprawki.

Możecie pod tym postem wyrazać swoje zdanie. Tak jak było to przed ostatnim resetem

Na ten reset skupiam się głownie na naprawienu i rozbudowaniu bossa - Motd na koniec bossa z top 3 dmg, Dodatkowe nagrody w postaci monet, naprawa votemap, dodanie drugiego bossa jako instacji ( Jak pokonamy Oberona to lecimy na Dr. Rexa :D

No i oczywiście paczka zimowych pluginów, mapek i nutek 

Lista zmian:

1.  (26.11.2021) - Dodanie perków  (Nanosuit, Sekret Szpiega, Bystrzak, Platynowa kosa, Skrzydła archanioła) - Perki znadują sie na poczatku listy /perki

2. (26.11.2021) - Buff klasy Al kaida (Wieksza szybkostrzelnosc z M3 oraz magazynek za każdego killa - z każdej broni) + 10 wytrzymalości - Cała frakcja Islam dostanie buffa, ponieważ tak

3. (26.11.2021) - Buff klasy Arab (1/14 z ak zamiast 16, stracił flesha i smoke, + 5 wytrzymalosci, +5 kondycji, -10 inteligencji, dostał Deagl zamist USP}

4. (29.11.2021) - Zwiekszenie szans i stawek oraz dodanie mozliwosci gry w kasynie po smierci

5. (29.11.2021) - Zablokowanie Pancerzu Neomexowego dla Swata, dojdzie też Al kaida :)

6.  (29.11.2021) - Skaskowanie bugu, który dawał wszystkim klasom magazynek za killa

7. (3.12.2021) - Buff Achmeda - +10 dmg z wybuchu (120), +10 wytrzymalosci

8. (3.12.2021) - Buff MuzaHeda + 5 hp, +10 kondycju, ciche kroki

9 (3.12.2021) - Buff Talib - 1/2 na zablokowanie Headshota, +10 wytrymalości

10. (3.12.2021) - Usper - buff 1/11 zamaist 1/12, +10 dmg z usp zamist +5, Dmg w glowe wieksze o 60 % a nie o 50 :)

11.  (3.12.2021) Kamrat - buff + 10 hp, 1/3 na zmaienineie 70% obrazen a nie 50% w HP

12. ((3.12.2021) Obrońca - buff - Zwiekszenie kondycj, Zwiekszenie szybkostrzelności, Dodatkowe +5 dmg z M249, Nowy model broni :)

13. (12.07.2021) - Komandos dostał moduł odrzutowy 

14. (12.07.2021) - Mahomet dostal buffa niewidki - teraz wynosi 20 procent czyli tye co daje perk kamuflaz 

15. (12.07.2021) - Zwiekszenie maksymlanej wartosci na rynku do 200 monet

16. (12.07.2021) - Dodanie modeli mikolajów dla vipów

17. (12.07.2021) - Komandor dostał +5 dmg z Famasa

18. (12.09.2021) - Taktyk dostał buffa - Zwiększenie DMG nalotu do 110 i skorcenie czasu pomiedzy nalotami do 10 sekund  + lekko wieksze statytyki startowe

19. (12.09.2021) - Podpalacz dostał buffa - Zwiększneie DMg podpalenie z 60 na 80 i dodanie przelicznika od inteligencji + wieksze staty startowe

20. (12.09.2021)- Buff Pułkowniaka - naprawienie krytycznych obrażeń, zwiększenie statysty startowych

21. (12.11.2021) - Buff Soldata, dostal magazynek za killa i lepsze statytyki

22. (12.11.2021) - Buff obroncy, dostal lepsze statytyki nas start

23. (12.11.2021) - Buff Kamrata, dostał 1/2 zamiast 1/3 na kradziez zycia

24. (12.11.2021) - Skonfigurowanie i ostateczne dodanie BOSSÓW na serwer 

25. (12.11.2021) - Buff Majora - Dostał hp i magazynek za killa oraz 1/16 z AK47

26. (12.11.2021) - Wykasowanie AutoBH i niedzialajacego VIpa ze sklepu za monety

27. (13.12.2021) - Wymuszenie komend rate, cl_updrate, cl_cmdrate, cl_lw, cl_lc  Przez co spadłypingi na serwerze i zwiększyła sie płynność gry 

28. (14.12.2021) - Zablokowano Reconecty na bossie + napraiwono bugowanie

29. (14.12.2021) - Pompownik został naprawiony i zbuffowany

30. (14.12.2021) -  Dezerter dostal nerfa - chodzi o zmiane borni na nóz

 

Edytowane przez Mlynek
  • Lubie to! 3
  • Dzięki 2
  • Super 1
Odnośnik do odpowiedzi

Oczywiście zwykłe mapy zamienicie odpowiednikami zimowymi np dust2 czy też inferno?

Można wrzucić tego drugiego bossa zawsze jakaś świeżość na serwerze.

Skoro już jesteśmy przy blokadach perków dla poszczególnych klas, proponuję blokadę kamuflaż i scout dla komandora, krytyki dla pułkownika. Jeśli blokada pancerza dla swata to i dla al kaidy, gdyż też ma tą umiejętność.

Proponuję, żeby truciciel truł tylko po strzale, a nie jak do tej pory wszystkim co się da (np. granat, rakiety). 

Nerf dla komandora też byłby spoko.

Edytowane przez dzido
Odnośnik do odpowiedzi

Po wstępnych testach nowych perków zmieniłbym:

-Zakaz używania skrzydeł archanioła po zrespieniu się u wroga lub po prostu używanie ich od 1:xx, ogólna poprawa perku, ponieważ spadając na ziemię tracimy po 100hp około

-Nanosuit- Będąc w klanie mamy 11hp zamiast 1hp, ponieważ statystyki z klanu są doliczane inaczej

-Autodestrukcja - to co w przypadku skrzydeł, zakazanie używania do 1:xx lub zakaz używania po zrespieniu się u wroga

 

EDIT: Skoro jest coś takiego jak /sprzedaj to proponuje podmienić komendę /drop żeby też sprzedawało perk albo usunąć komendę /drop

Edytowane przez Nyols
  • Lubie to! 1
Odnośnik do odpowiedzi

Ja proponuje jakiegoś nefra dla swata i dezertera. Te klasy na wyższych poziomach są bardzo ciężkie do zabicia, a jak jeszcze dostaną dobry perk to się nie da.

  • Lubie to! 7
  • Super 1

x50Jd5G.png

image.png.2c6d04f7ae2c609733411791aee858b6.png

Odnośnik do odpowiedzi

Młyno, przeanalizuj wszystkie propozycje (m. in tą odemnie), bo wiele rzeczy jest naprawdę warta uwagi, a szkoda to zakopywać.

 

1.Co do nerfa, to na pewno zablokować perk pancerz nomexowy dla swata, z tej samej logicznej przyczyny co np. blokada notatek sapera u sapera.

2. Poza tym liczyć fragi liczące się do rankingu dla klas, które wykorzystują swoje moce - saper, wsparcie ogniowe, elektryk, truciciel itp.

  • Lubie to! 3
  • Super 1
Odnośnik do odpowiedzi

Poprawić klasę obrońca,tropiciel i komandos (ewentualnie usunąć komandosa bo i tak jest mahomet i dodać inna klasę w zamian) bo nikt nimi nie gra, są za słabe po prostu. 

Znerfić swata i Dezertera tak jak @ Drako  napisał.

Poprawić Teleport Cichego ponieważ za każdym razem teleportuje za plecy wroga, ale w podłogę albo ścianę i trzeba spamować komendą /odblokuj.

I nie wiem czy cała frakcja Islam powinna dostać buffa np. Talib jest mocną klasą premium ze sporymi obrażeniami autobh i dobrymi statami.

 

  • Lubie to! 1
Odnośnik do odpowiedzi
50 minut temu, Mistrzu napisał:

Znerfić Medyka żeby miał limit graczy na odrodzenie w rundzie

Duże +1

50 minut temu, Mistrzu napisał:

boost taliba bo to 1/3 z hs nie działa

Działa, pamiętam jak chyba zawad grał talibem, to blokował prawie wszystkie moje głowy z deagla.

  • Lubie to! 1

x50Jd5G.png

image.png.2c6d04f7ae2c609733411791aee858b6.png

Odnośnik do odpowiedzi
4 godziny temu, Mistrzu napisał:

Znerfić Medyka żeby miał limit graczy na odrodzenie w rundzie, boost taliba bo to 1/3 z hs nie działa

Nie ma to żadnego sensu, bo jakikolwiek limit to powrót do tego co było, czyli medyk, który poza apteczkami nie miał zupełnie nic, bo było raptem z 8-10 odrodzeń, jest dobrze jak jest.

Żebym  ja Ci przypadkiem propo znerfienia scouta nie dał :D 

 

  • Lubie to! 3
  • Haha 1
Odnośnik do odpowiedzi
23 godziny temu, Drako napisał:

Ja proponuje jakiegoś nefra dla swata i dezertera. Te klasy na wyższych poziomach są bardzo ciężkie do zabicia, a jak jeszcze dostaną dobry perk to się nie da.

+1, nerf SWATA i obiecana dodatkowa blokada perku "pancerz neomaxowy" na nim, co do dezertera to klasa ma -50% rozrzutu i auga, który nie ma praktycznie rozrzutu w standardowej wersji, więc lepiej zmienić opis klasy na "brak rozrzutu" dopóki ma auga jako broń główną.

Dodatkowo ograniczyłbym mapy otwarte gdzie gra polega na graniu awp/scout i kampieniu, bo kontrować w jakiś sposób snajperów jak został usunięty nanosuit to prank i liczenie na szczęście w odbijaniu pocisków na klasie SWAT lub z pancerzem neomaxowym. Co do nanosuit to jeden z lepszych perków, który miał kontrę w postaci "sokolego oka" i umiejętności klasy famaster i pułkownik, więc nie wiem czemu został usunięty. Jest wiele bezużytecznych perków i w sumie zrozumiałe żeby nie losować za każdym razem dobrego, ale wydać 1k monet na to żeby dostać "grywalny" perk to też trochę żart, moja propozycja to wywalenie chociaż z połowę takich totalnie bezużytecznych zapychaczy, które nigdy nie są używane.

EDIT: Dotarła informacja o tym, że nanosuit ma buga, więc czekamy na naprawę

Edytowane przez Nyols
  • Lubie to! 2
Odnośnik do odpowiedzi

ELEKTRYK

 

Zmienić użycie pioruna z E na nóż + R jak to kiedyś było na starych diablo modach. Dodać róznę dmg zależne oczywiście od inteligencji ale w granicach np. 65-180 dmg, co piorun to inny dmg. ORAZ dodać un limit piorunów bo klasa bezużyteczna na ten moment lub dwa pioruny na start i co np 20 lvl 1.
Plus kasa co start na runde wiekszą w zależności od inteligencji np 10 inty 1000$ , dodatkowe monety to dobry atut dla klasy.

 

KOMANDOR

Usunąłbym FAMAS ,a dodał np 1/5 HE plus pakiet granatów i magazynek za killa/ chociaż vip go ma.. to wedle uznania.

 

POZDRÓWKI

 

 

 

 



 

  • Haha 2
Odnośnik do odpowiedzi

Klasa Al-kaida:

1/6 na odbicie pocisku i działający na niej pancerz neomaxowy? Praktycznie każdy strzał jest odbijany. Rozumiem, że klasa ma broń główną m3, ale SWAT jest przesadą, a tutaj jest jeszcze gorzej i osoba, która ma 2 ręce i 2iq będzie potrafiła to wykorzystać. Płacz o SWATA jest dość długo i tutaj będzie to samo, dlatego proponuje również na tej klasie zablokować pancerz neomaxowy :)

  • Lubie to! 1
Odnośnik do odpowiedzi

Zabronić, na mapie z bossem używania perk Ciemność. Albo zablokować ten perk na tej mapie.

 

Pozdrawiam szatojer, i życzę Wesołych Świąt.

  • Lubie to! 1
Odnośnik do odpowiedzi

Al-Kaida - 1/8 na odbicie pocisku 

Swat - 1/10 na zablokowanie pocisku

Czy opisy tych 2 klas sa rozne dlatego, ze dzialaja te odbicia i zablokowania na innej zasadzie, czy opisy sa 2 a dzialanie umiejetnosci jest to samo? Pozatym z moich obserwacji grajac swatem widac ze te pociski faktycznie sa odbijane i ludzie gdzies tam padaja itp przy odbiciu, a graja natomiast Al-Kaida tego odbicia np w ogole nie czuje, a klasa ma jeszcze wieksza szanse na to odbicie bo 1/8. Byc moze po prostu mi sie wydaje, ze tak jest, ale chcialbym abyscie to na spokojnie sprawdzili jak to wyglada. Druga sprawa to szybkostrzelnosc u Al-Kaidy, tego tez ja osobiscie nie zauwazylem zeby w jakis sposob to bylo zwiekszone wzgledem serii. 

Pompownik- Grywalem ta klasa na innych codach i byla duzo lepiej zbudowana. Nie chodzi mi o to, bo akurat nia chce grac i na sile chce aby miala full umiejetnosci, ale aktualnie raczej klasa ktora jest na boku, xm ma mniejszy ogolem dmg niz m3 ale za to szybkostrzelnosc ma duza to ok, ale to 1/10 z xm przy tej ilosci naboi + tylko z bliska naprawde jestesmy w stanie w ogole trafic i jest szansa na 1/10 z xm z daleka czesto ciezko zadac dmg. Rozumiem, ze to taki typ broni po prostu, ale mysle ze mozna by bylo sie tutaj pokusic o 1/8 z xm. I ew poprawilbym troszke staty na tej klasie badz dodal zestaw granatow bo bida z ta klasa totalna. 

Pulkownik- Ogolem nie raz poruszany temat. Wzgledem famastera pulkownik jako klasa premium wypada bardzo slabo. Jesli sie patrzy na opis klasy wydaje sie byc mocna, ale po zagraniu nia ogolem to klasa bez umiejetnosci. +6dmg z famsa ok czasem to widac czasem nie, ale mysle, ze na kazdej klasie bron + jakis tam dmg dziala tak samo wiec niech zostanie. Ale dzialanie 1/6 na kryta (200%) to rozumiec to jako 1/6 na kryta obrazeniami 200% czyli 2x wieksze przy kazdym wejsciu tego kryta, czy do 200% czyli do 2x wiekszych obrazen ale tez np moga wejsc 120% ? Bo szczerze mowiac grajac pulkownikiem nie zauwazam raczej tego w ogole 1/6 na krytyczne, bo dmg dla mnie jest normalne przy kazdej akcji.

Achmed- dodanie mu +10dmg z auto bh mysle, ze to troche slabo jak na klase premium ogolem. Zamiast tego + 10dmg mysle, ze lepiej mu poprawic staty hp itp badz ogolem pomyslec nad umiejetnosciami tej klasy bo tak naprawde poza +6 dmg z mp5 to reszta slaba + do tego niezbyt mocne staty hp itp to jak na klase premium powiedzialbym duzo za slabo. Proponowalbym aby pomyslec nad przebudowa tej klasy badz np dodanie jej 5+int dmg z mp5. Czesto gdzies taka umiejetnosc jest na codach tu rowniez przy Admirale z awp. Mysle, ze zamiast tego autobg badz respawnie po smierci mozna by sie pokusic o umiejetnosc pod bron.

To tyle, nie odbierajcie mnie Jako marude itp. Po prostu wylalem tutaj to co zauwazylemm i osobiscie bym chcial aby sie chociaz przyjrzec tym klasom i ich umiejetnosci zasady dzialania itp. Na codach w zasadzie gram odkad gram w cs to tylko cod i uwazam ten za bardzo fajny. Niech sie wypowkedza inni bardziej doswiadczeni itp co mysla, o tych wypocinach. Pozdrawiiam :)

Odnośnik do odpowiedzi

@ Noir  Pamiętasz słowa Młynka? a wiec gdzie jest:

 

  • mahomet  z wbudowanym modułem?
  • Przekazywanie monet?
  • Hasło na nick?   
  • Anty-rush?

Moja propozycja skoro już płacimy za admina  to chociaż dajcie nam możliwość wyboru klas które dostajemy za bycie adminem
 

  • Lubie to! 4
  • Super 1
Odnośnik do odpowiedzi

Czyli nie gram Mahometem xD, miał modulik być wbudowany i lekko zbuffowana niewidka. 

Zwiększenie limitów cen na rynku też bodajże miało być ze 100 na 200 czy 150, nid pamiętam dokładnie. 

Talib za mocny xddd 1/2 to za dużo, aktualnie chyba najlepsza klasa xddd tzw p2w. 

Islam jest mocny ale tylko jak gra się talibem, niczym więcej. 

Misje klanowe za ciężkie. Punkty klanowe z późniejszym progresem dalej będą useless, ma się do wydania około 50 punktów, ale wszystko jest już zmaksowane, lipens. 

  • Lubie to! 3

If the world wants to kill me, I'll kill the world.

92340969eb00c675228ca4afb83fead2240ed3e3_hq.gif.4e6ae113b1977a1cd3944450ec33aae3.gif

Odnośnik do odpowiedzi
2 godziny temu, Noir napisał:

Zwiększenie limitów cen na rynku też bodajże miało być ze 100 na 200 czy 150, nid pamiętam dokładnie. 

Do 200 miałobyć :) 

 

Odnośnik do odpowiedzi

Znerfić Taliba, gdyż 1/2 zdecydowanie za mocne jest. Dojdzie do tego pancerz i praktycznie nie do zabicia ta klasa jest

@ Mlynek  a co z talibem? teraz to najmocniejsza klasa. Z pancerzem jest praktycznie nie do zabicia, chyba że ma się awp lub scouta 1/1.

Edytowane przez dzido
  • Lubie to! 1
Odnośnik do odpowiedzi

(12.07.2021) - Komandos dostał moduł odrzutowy 

(12.07.2021) - Mahomet dostal buffa niewidki - teraz wynosi 20 procent czyli tye co daje perk kamuflaz 

(12.07.2021) - Zwiekszenie maksymlanej wartosci na rynku do 200 monet

(12.07.2021) - Dodanie modeli mikolajów dla vipów

(12.07.2021) - Komandor dostał +5 dmg z Famasa

(12.07.2021) - Talib stracił startowa wytrzymalośc z 20 do 0, ponieważ klasa łączna suma punktów startowych wyosiła "90" co było ewenementem w pornwoaniu do innych premek :) 

 

Edytowane przez Mlynek
  • Lubie to! 2
Odnośnik do odpowiedzi

@ Mlynek  Pytanie mi się nasunęło, po co buffować komandora, który ma awp 1/1 i niewidkę wbudowaną? Jak dla mnie ta klasa jest absurdem, są ludzie co staną w 1 miejscu na mapie i wystarczy mieć 2 ręce i włączony monitor żeby tym zabijać, a dodatkowo ma niewidkę, którą łatwo wykorzystać. Moja propozycja to oczywiście zostawienie nowej zmiany ale znerfienie niewidki, ewentualnie zablokowanie perków, które blokują pociski lub je odbijają. A do tych osób co chcą mi powiedzieć, że "łatwo zobaczyć niewidki" to poczekajcie do powrotu normalnych modeli i map, a nie świątecznych.

Co do Taliba to śmieszna sytuacja, przed resetem była zmiana na 1/2 zablokowanie hs'a i wtedy mało osób wiedziało o tej zmianie i jakoś niezbyt przeszkadzała im ta klasa, a odkąd ludzie przeczytali zmiany to serwer chce się przewalić od opinii jaka ta klasa jest przesadzona. Tutaj tylko dodam, że jak ktoś umie grać to każda klasa będzie "przesadzona".

Polecam SWAT'a, który do tej pory nie jest znerfiony, a spotykając takiego na swojej drodze traci się połowę hp strzelając w niego (1/10 na ZABLOKOWANIE pocisku xD), zmieńcie w końcu opis klasy albo naprawcie ją. Rozumiem, że klasy premium mają być dla ludzi, którzy nie radzą sobie z tą grą tak dobrze jak kilka osób ale robić klasę, która sama fraguje to też bezsens. Osoba grająca SWAT'em w dużej ilości przypadków nawet nie musi oddawać strzału żeby ktoś się o nią zabił. Dodatkowo mogę podkreślić, że niektóre premki są gorsze od zwykłych klas i mimo, że pojedyncze osoby grają tymi klasami to nadal wydaje mi się, że odstają ostro od "czołówki".

Kolejna klasa to Lewiter - 1/7 bodajże na wybicie wroga i zadawanie mu dmg x2, a działa na ludzi, którzy nie zostali wybici tylko są po prostu w skoku.

Kolejna klasa to Truciciel - Proponuje dodać zatrucie tylko raz i zbuffować to trucie żeby zabierało znaczną ilość hp.

Nie testowałem wszystkich klas i nie wszystkie opisy klas czytałem, więc pewnie znajdzie się dużo więcej klas zwykłych, które są useless i nikt nimi nie gra, a wypadałoby żeby te wszystkie klasy były grywalne, a nie 1/3 z nich.

 

-Plugin na zablokowanie rozkładania min w małych pomieszczeniach i przejściach (Spotkałem się z takim na codmodach)

-Zmiana komendy /drop żeby działała jak /sprzedaj

-Perki w 80% są bezużyteczne, przyjrzałbym się całości i przemyślał, które można zamienić na nowe i co można zmienić w aktualnych żeby nie były zwykłymi zapychaczami.

 

Myślę, że to nie wszystko co mógłbym zaproponować i co mogłoby funkcjonować dobrze na serwerze, zmiany wymagają czasu i przemyślenia, więc zostawię na razie tyle.

 

Gram od niedawna na serwerze i mogę mieć inne zdanie niż niektórzy, ale na codmodach spędziłem około 4-5 lat i myślę, że jestem w stanie trochę wnieść dla usprawnienia rozgrywki i zbalansowania jej.

  • Lubie to! 1
  • Super 1
Odnośnik do odpowiedzi

Obecnie pracujemy nad bossami

Została tylko 1 sprawa :) 

Przy pokonaniu bossa jest obecenie podliczane DMG dla top 3 i serwer nie moze przetworzyć tak dużej ilości. Jak każdy z 31 osob zada po x tysiecy dmg. 

Jutro znajdziemy na to sposób i mam nadzieje, że bossy beda bezproblemowo umilały nam rozgrywke :P Sorrasy za nieudane próby i testy xd

DO końća tego tygodnia wgram reszte nowosći tzn. Buffy niegrywalnych klas + 2 nowe klasu i nowe perki 

 

(12.09.2021) - Taktyk dostał buffa - Zwiększenie DMG nalotu do 110 i skorcenie czasu pomiedzy nalotami do 10 sekund :) + lekko wieksze statytyki startowe

(12.09.2021) - Podpalacz dostał buffa - Zwiększneie DMg podpalenie z 60 na 80 i dodanie przelicznika od inteligencji + wieksze staty startowe

(12.09.2021)- Buff Pułkowniaka - naprawienie krytycznych obrażeń, zwiększenie statysty startowych

Edytowane przez Mlynek
  • Lubie to! 2
  • Dzięki 1
  • Super 1
  • Wow! 1
Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
  • Opiekun [MIRAGE #1]
  • Opiekun [MIRAGE #2]
  • Opiekun [1VS1]
  • Opiekun [AWP #1]
  • Opiekun [AWP #2]
  • Opiekun [SURF]
  • Opiekun [MIR/CACH]
  • Opiekun [5VS5]
  • Opiekun [DR+KLASY]