Skocz do zawartości
  • Zaloguj się lub zarejestruj i zostań z nami!

Witaj na StrefaSkilla.pl

StrefaSkilla, to forum o tematyce Counter-Strike. Jak na większości for - musisz się zarejestrować, aby pisać posty i przeglądać forum. To łatwy i szybki proces, który wymaga minimum zaangażowania i wiedzy od Ciebie. Dołącz do naszej społeczności już dziś!

• Bierz aktywny udział w rozwoju naszej sieci
    • Załóż konto i poznawaj nowych znajomych
    • Uzyskaj dostęp do ukrytych działów
    • Dowiedz się więcej o naszych serwerach
    • Zdobywaj nowe doświadczenia
    • Uczestnicz w konkursach i zgarniaj nagrody!
NeQu <#

[Zamknięty] Poszukuje!

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, poszukuje osoby z anielska cierpliwoscia ktora jakims cudem chcialo mnie poduczyc grac w mt2 :D

Nigdy wczesniej w to nie gralem i chcialbym by ktos mnie przynajmnien podstaw poduczyl, gdzy jestem w tym kompletnie zielony :P

Jesli znajdzie sie taka osoba to prosze o napisanie na forum, steam, gg badz na ts.

Najwazniejsza by ta osoba sama ogarniala (co jest chyba oczywiste) i naprawde miala cierpliwosc, bo moge najprostrzych rzecze za 1 rqzem nie zrozumiec.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Priv :p

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dawaj pw, albo na fb napisz. Top10 gracz 8letniego priva Cie dobrze nauczy i doradzi ^.^

Można też coś razem pokminić iść na jakies privy czy coś ;p

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Polecam Esgaroth ^^

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
35 minut temu, Miyu. napisał:

Polecam Esgaroth ^^

Również polecam to co kobita wyżej poleciła

Serwer przyjemny, dużo graczy, mnóstwo eventów, stabilny serwer pomimo ostatnich cofek to serwer dopracowany, topowi gracze (topowe gildie z 4 najwiekszych serwerów przeszło na esgarotha)

Co chodzi o naukę. szczerzę nie ma co słuchać innych wszystko znajdziesz na forach (jakie bony, co sie gdzie znajduje itd). Metin jest prostą i przyjemną grą chociaż gra jest P2W.