Skocz do zawartości
  • Zaloguj się lub zarejestruj i zostań z nami!

    Witaj na StrefaSkilla.pl

    StrefaSkilla, to forum o tematyce Counter-Strike. Jak na większości for - musisz się zarejestrować, aby pisać posty i przeglądać forum. To łatwy i szybki proces, który wymaga minimum zaangażowania i wiedzy od Ciebie. Dołącz do naszej społeczności już dziś!
     
    • Bierz aktywny udział w rozwoju naszej sieci
    • Załóż konto i poznawaj nowych znajomych
    • Uzyskaj dostęp do ukrytych działów
    • Dowiedz się więcej o naszych serwerach
    • Zdobywaj nowe doświadczenia
    • Uczestnicz w konkursach i zgarniaj nagrody!
love is painful

[Niezbanowany] Gigw- WH, AimLocki.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Serwer: CSGOMOD

Data: 15.03.2019

Nick podejrzanego: Gigw

STEAM_ID/IP: STEAM_0:1:453227369

Link do dema: http://d1.hltv.org.pl/srv54570/HLTV-1903152121-css_nuke.dem.zip (wrzucam mapkę, żebyście mogli słyszeć wszystkich, kilka info jest podejrzanych)

Podejrzane momenty:

03:38- patrzy kurnik, ale daje info, że gracz jest na silosie (wg niego bojler, ale można się domyśleć ocb) mimo, że nie mógł go słyszeć (z takiej odległości nie słychać odgłosu spadochronu)

07:10 zaczyna się akcja- love is painful zabija gniazdo i patrzy na kolejnego (gigw), po czym postanawia się skampić. Gigw wychyla wcelowany idealnie na stojącego na wentylu gracza, pomijając sprawdzanie wszystkich miejscówek.

około 11:17 (polecam slowmo 1/2 lub 1/4)- nienaturalny ruch celownika, czyżby aimbot się zepsuł?

12:35- zamiast wejść do kurnika (jego styl, rushował, zamiast wyczekiwać na przeciwnika) czeka przed nim; 12:37- idealnie wcelowany przez ścianę (polecam 1/2); pózniej niby zwykły skan, ale nie sprawdza nic innego, tylko celuje w gniazdo.

14:00- po zabiciu jednego nie miał prawa znać pozycji drugiego, mógł mu robić plecy, lub stać gdziekolwiek indziej, jednak gigw wychyla idealnie na niego, lekkie celowanie przez ścianę.

15:03- ewidentne celowanie przez ścianę, podążając za graczem na górze. 

około 20:25 patrzy przez ścianę, jakby miał aimlocka na keyu, ale może się mylę//

21:00- początek akcji. Idealnie wcelowany w silos w perfekcyjnym momencie, patrzy przez ścianę
 

21:50- wcelowany idealnie w głowę przez skrzynię.

wrzucam mapkę w załączniku, ale myślę, że każdy ogarnie.

demko1.dem

Edytowane przez love is painful
  • Super 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moderator

03:38- patrzy kurnik, ale daje info, że gracz jest na silosie (wg niego bojler, ale można się domyśleć ocb) mimo, że nie mógł go słyszeć (z takiej odległości nie słychać odgłosu spadochronu)
Nie widać nic takiego -b

07:10 zaczyna się akcja- love is painful zabija gniazdo i patrzy na kolejnego (gigw), po czym postanawia się skampić. Gigw wychyla wcelowany idealnie na stojącego na wentylu gracza, pomijając sprawdzanie wszystkich miejscówek.
Tutaj wygląda jak typowe szybkie sprawdzenie na wh, nie miał prawa dostać tak dokładnego info. +b

około 11:17 (polecam slowmo 1/2 lub 1/4)- nienaturalny ruch celownika, czyżby aimbot się zepsuł?
ruch celownika normalny, za to ładnie wcelowany wychylił +/-b

12:35- zamiast wejść do kurnika (jego styl, rushował, zamiast wyczekiwać na przeciwnika) czeka przed nim; 12:37- idealnie wcelowany przez ścianę (polecam 1/2); pózniej niby zwykły skan, ale nie sprawdza nic innego, tylko celuje w gniazdo.
ładnie przez ścianę patrzy, dziwne wcelowywanie się, zamiast w miejsce gdzie wyjdzie to w mur +/-b

14:00- po zabiciu jednego nie miał prawa znać pozycji drugiego, mógł mu robić plecy, lub stać gdziekolwiek indziej, jednak gigw wychyla idealnie na niego, lekkie celowanie przez ścianę
słychać tupanie -b

15:03- ewidentne celowanie przez ścianę, podążając za graczem na górze+b

około 20:25 patrzy przez ścianę, jakby miał aimlocka na keyu, ale może się mylę//  -b

21:00- początek akcji. Idealnie wcelowany w silos w perfekcyjnym momencie, patrzy przez ścianę
Wygląda jak by wyczekiwał, znowu (stop na szybkie zerknięcie/wyłączenie wh) +b

21:50- wcelowany idealnie w głowę przez skrzynię. +/-b

Aim locków to tutaj nie widać, mam gigantyczne podejrzenia co do WH.
Ostatnie słowo zostawiam @Zmiksowany

  • Lubie to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3.38 - Słuch... Słychać jak gracz używa spadochronu -b
  • 7.10 - To samo co wyżej, słyszał więc mógł mniej więcej ocenić położenie gracza (słychać jak wskakujesz na wentyl) -b
  • 11.17 - Żadnego nienaturalnego ruchu celownikiem nie widzę, natomiast zastanawia Mnie troszkę takie wcelowane wychylenie -/+b
  • 14.00 - Słuch -b
  • 15.03 - Po raz kolejny słuch -b
  • 20.25 - -b
  • 21.00 - cała akcja dla Mnie czysta.. od samego początku słychać tuptanie gracza (a nawet 2 jeżeli mamy dobre słuchawki), wiedział że jeden będzie na pewno wybiegał więc o jakim kolwiek wcelowaniu nie ma tu mowy. Widać, że poleciał sprawdzić miejscówki a potem wyczekiwał bo myślał że ktoś jest na silosie. Szybkie zerknięcie/wyłączenie wh a może po prostu na chwilkę stanął by wsłuchać się bardziej gdzie jest gracz ? -b
  • 21.50 - Po raz kolejny słuch -b

Gracz jest czysty. 2vs2 nie ma takiego chaosu i idzie wszystko elegancko wziąć na słuch jeżeli ktoś gra na słuchawkach.

 

By Brancu,

To ja chyba najwidoczniej downa mam że tych kroków nie słyszę :^)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

___________________________________________________________________________________
Wiadomość wygenerowana automatycznie.
Temat został zamknięty przez Moderatora.

Powód:  Gracz Nie Zbanowany.

GN8b5xL.png

Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami.
Administracja StrefaSkilla.pl
___________________________________________________________________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony, akceptujesz Polityka prywatności