Użytkownik Infeek Posted August 8, 2018 Użytkownik Share Posted August 8, 2018 (edited) Witam wszystkich. Mam na imię Norbert, mam 17 lat. Noo.. jak kolwiek to brzmi w cska gram juz od 10tego roku życia, czasem z większymi przerwami, głównie przez problemy zdrowotne, ale jakiś tam staż jest. Do wejścia na serwer zachęcił @demolka, kilka razy byłem na jego streamku. Ana serwerku już od dwóch dni, i śmiało moge stwierdzić, że mega serwerek spoko ludzie, jest wyzwanie dużo graczy którzy wiedza o co w tej giereczce chodz. Jak narazię udało się wykręcić 57:8. Myślę, że wynik nie zły, aczkolwiek mogło być lepiej. Najczęściej można mnie spotkać pod nickiem eN, na serwerze DD2 pozdrowionka dla wszystkich graczy, administracji. Edited August 8, 2018 by Infeek Link to comment
Zasłużony .::FocuS::. Posted August 8, 2018 Zasłużony Share Posted August 8, 2018 Siena Link to comment
Użytkownik∙ |_ ○ $ ! @ Posted August 8, 2018 Użytkownik∙ Share Posted August 8, 2018 Witaj Link to comment
Użytkownik Azed0 Posted August 8, 2018 Użytkownik Share Posted August 8, 2018 Halo, witam. Link to comment
Użytkownik∙ Marves Posted August 8, 2018 Użytkownik∙ Share Posted August 8, 2018 Siema. Link to comment
Użytkownik Naaf Posted August 8, 2018 Użytkownik Share Posted August 8, 2018 Witaj na forum StrefaSkilla! Zapraszamy na nasze serwery! Link to comment
Użytkowniczka M4A1 Posted August 8, 2018 Użytkowniczka Share Posted August 8, 2018 Witaj Link to comment
Użytkowniczka LandrynCia Posted August 8, 2018 Użytkowniczka Share Posted August 8, 2018 Hejcia Link to comment
Użytkownik FreeKill Posted August 9, 2018 Użytkownik Share Posted August 9, 2018 Witam Link to comment
Użytkownik∙ drimo Posted August 9, 2018 Użytkownik∙ Share Posted August 9, 2018 siema en jak tam w domu wszyscy zdrowi? [align=center][/align] Link to comment