Użytkownik ☢YIP-MAN☂ Posted September 3, 2018 Użytkownik Share Posted September 3, 2018 Cześć Nazywam się Seweryn mam 18 lat, mieszkam w woj. Łódzkim dokładnie Radomsko, lubię grać w cunter strajka oraz trenować moją pasją jest mma oraz piłka nożna. Mma trenuję od 3 lat, w piłkę nożną zacząłem grać gdy chodziłem do 2 klasy podstawówki. Teraz swój wolny czas poświęcam na cs ze względu na kontuzję, ale widzę w tym + bo dostałem Admina na DD2 więc będę miał więcej czasu aby pomagać Link to comment
Użytkownik kozak345 Posted September 3, 2018 Użytkownik Share Posted September 3, 2018 elo Seweryn Link to comment
Użytkownik PinGuiN'ekღ^^ Posted September 3, 2018 Użytkownik Share Posted September 3, 2018 Hey Link to comment
Użytkownik bonusrpk32 Posted September 3, 2018 Użytkownik Share Posted September 3, 2018 Hej Pomogłem to zostw po sobie "Lubie to" Dziękuje <3 Link to comment
Użytkownik AYY Posted September 3, 2018 Użytkownik Share Posted September 3, 2018 Witam Pozdrawiam wszystkie kurwy, dzisiaj wybaczam Wam 😉 https://www.youtube.com/@persona97 Link to comment
Użytkowniczka Wredzia. Posted September 3, 2018 Użytkowniczka Share Posted September 3, 2018 Jak my chyba sąsiedzi Łask here Hejoo Link to comment
Użytkownik Mateos Posted September 3, 2018 Użytkownik Share Posted September 3, 2018 Cześć. Link to comment
Zasłużony .::FocuS::. Posted September 3, 2018 Zasłużony Share Posted September 3, 2018 Elo Link to comment
Użytkownik Kubus :* Posted September 3, 2018 Użytkownik Share Posted September 3, 2018 Siema Link to comment
Użytkownik Michalo Posted September 3, 2018 Użytkownik Share Posted September 3, 2018 Siemka Link to comment
Użytkownik SECURITY :D Posted September 4, 2018 Użytkownik Share Posted September 4, 2018 elosik Seweryn Link to comment