Użytkownik kwiatkos Posted October 17, 2018 Użytkownik Share Posted October 17, 2018 Nick na serwerze: rwiqnrljmsnafcWiek: 16Posiadasz admina na innej sieci/serwerze? [Tak/Nie] : nieZnajomość AMX/ Doświadczenie w byciu adminem? [1/10] : 7/8Sprawny mikrofon [Tak/Nie] : takMożliwość płacenia składek: niestety nieDlaczego ty: wszedlem sobie na serwer, ogolnie fajnie mi sie gralo i dostalem ss'y no to wrzucilem te ss'y i zaczlaem przegladac sobie forum i znalazlem podanie patrzalem wymagania niestety kilku nie spelniam bo jestem nowy tutaj na serwerze ale mam na dzieje ze na okres probne zostane przyjety jezeli nie to trudno a jezeli juz zostane adminem to mysle ze jak najbardziej bede banowal cheaterow ale nie tylko bede mogl tez pomagac w roznych sprawach itd.Coś o sobie ( Min. trzy zdania): mam na imie Jakub mam 16 lat. mieszkam w wojewodztwie kujawsko-pomorskim. gram w cs'a od okolo 6/7lat a i gram tez w metin2 od 8 Link do GT: https://www.gametracker.com/player/rwiqnrljmsnafc/145.239.236.14:27160/Kontakt: najlepiej discord ale moge byc tez na ts'ie serwerowym bo widzialem ze taki jest Link to comment
Marves Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Nie, - Składka - Gt - Konto pod podanie Link to comment
Pietrek90 Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Na nie - składki - GT - nie znamy cię -nie spełniasz wymagania . Link to comment
Użytkownik Ravtis. Posted October 17, 2018 Użytkownik Share Posted October 17, 2018 Nie. - Składka. - GT. - Wymagania lezą. Link to comment