Użytkownik Dycha Posted October 27, 2018 Użytkownik Share Posted October 27, 2018 Heja, chciałbym w tym temacie się przedstawić i opowiedzieć coś o sobie... jako iż jestem nowym członkiem forum. Nazywam się Tomasz, aktualnie posiadam 19 lat i pochodzę z Krakowa. Jestem ogarniętym człowiekiem, kulturalnym i jest mega ze mnie śmieszek. Swoją pasję do CS'a zabrałem gdy miałem 10 lat, gram nieustannie od 9 lat w cs'a, z 3 miesięczną przerwą.Dużo prawda? Od 14 roku życia zacząłem się interesować różnymi sieciami i modami.Gdy miałem już 15 lat założyłem swoją sieć, która przez nieustanne 2 lata spisywała się bardzo dobrze, lecz problemy finansowe zaczęły się, gdy jeden z moich administratorów miał wypadek samochodowy i nie umiał chodzić, sieć podupadła.Od 15 roku życia byłem sędzią na BlackListed.pl... lecz strona upadła z braku nieinteresowania się stroną do BANOWANIA OSZUSTÓW NA STEAM!. Kocham piłkę nożną, RAP i kocham życie.! 1 Link to comment
Użytkownik |K4|Bum Posted October 27, 2018 Użytkownik Share Posted October 27, 2018 Witaj Tomku 1 Link to comment
Użytkownik DeMoNeK Posted October 27, 2018 Użytkownik Share Posted October 27, 2018 Witaj Serdecznie Zapraszam na dd2 1 Link to comment
Zasłużony Dusia Posted October 27, 2018 Zasłużony Share Posted October 27, 2018 Dyychaa hmm skad ja to znaam... xDD noo joo z ISAMUU :VV XDD Heeeej 1 Link to comment
Użytkowniczka LandrynCia Posted October 27, 2018 Użytkowniczka Share Posted October 27, 2018 Hejo 1 Link to comment
Użytkownik Jasiek Posted October 27, 2018 Użytkownik Share Posted October 27, 2018 O Kraków nie daleko MNie Witaj 1 Link to comment
Użytkownik Weak. Posted October 27, 2018 Użytkownik Share Posted October 27, 2018 Siema 1 Link to comment
Użytkownik [LDZ]Dawid Posted October 27, 2018 Użytkownik Share Posted October 27, 2018 Dycha A Masz Dyche Siema ISAMU KRUL 1 Link to comment