Jump to content
Wielkanocny turniej 1vs1 ONLY AWP - CS 1.6 ×
[KONKURS] Wielkanocny ×
Przeglądasz forum jako gość, nie masz dostępu do większości funkcji! Zarejestruj się już teraz!
Witaj na Strefaskilla.pl

KUP VIP'A NA SERWER

Zakup usługę na ulubiony serwer!

WEJDŹ

Odbierz darmowego VIPA

ONLY MIRAGE

Zobacz szczegóły

GŁOSOWANIE NA SERWERY

Za każdy oddany głos otrzymasz +1 do reputacji!

Zobacz szczegóły

USŁUGI SIECIOWE

Kup unikatową rangę premium!

Zobacz szczegóły

KONKURSY

Weź udział w konkursach z super nagrodami!

Zobacz szczegóły








[PROPOZYCJA] - Zmiany w klasach + perki


ALCMDZ

Recommended Posts

  • Support CS 1.6 COD MOD 201

1. Twój nick: ALCMDZ
2. Co chcesz zmienić: klasy i dodac perki i klasy
3. Dlaczego chcesz to zmienić: przydalo by sie odswiezenie, za namowa @ DzikiSledz wrzucam to i oznaczam @ Shoter @ Mlynek do look i tez innych graczy ktorzy ocenia czy fajne czy by sie nadaly takie zmiany/klasy/perki na coda tu
Podane Statystyki i Bronie sa przykladowe. Chodzi mi bardziej o "opis klasy"

Elitarny Snajper [Premium]

Inteligencja: 0
Życie: 35
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 35
Bronie: HE, famas, awp, deagle
Dodatkowy Opis: 1/1 AWP, 50% niewidzialności podczas kucania, 1/4 z HE

Admiral [Premium]

Inteligencja: 0
Życie: 25
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie: HE, M4A1, deagle
Dodatkowy Opis: Posiada 3 rakiety, które zadają 65(+int) DMG [0.5 INT = 1 DMG], 1/11 z każdej broni

Predator [Premium]

Inteligencja: 5
Życie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie: HE, AK47
Dodatkowy Opis: Ma 4 sekundy niewidzialności [E] co rundę, +5 DMG z AK47, widzi niewidzialnych, ciche kroki

Achmed [Premium]

Inteligencja: 0
Życie: 25
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie: HE, mp5navy, deagle
Dodatkowy Opis: +7 DMG do MP5, 1/14 na wyrzucenie broni przeciwników, 1/3 szansy na wskrzeszenie po śmierci, wybuch 120+int


Kapitan [Premium]

Inteligencja: 0
Życie: 25
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 15
Bronie: HE, M4A1, deagle
Dodatkowy Opis: Posiada Notatki 1/5, +5 DMG z M4A1, dostaje magazynek oraz 5 HP za kill

Nowy swat zamiast tego
new const nazwa[] = "Swat [P]";
new const opis[] = "Posiada wbudowane Notatki 1/5 (jak u pancerniaka), +5 DMG z M4A1, dostaje pelen magazynek za zabojstwo i 0-5hp za fraga";

Cichy Zabójca [Premium]

Inteligencja: 0
Życie: 30
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 20
Bronie: mp5, deagle
Dodatkowy Opis: Niewidzialny na kucaka 20/255 z nożem, +7 DMG do MP5, ciche kroki

Wsparcie Ogniowe

Inteligencja: 5
Życie: 25
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie: MP5
Dodatkowy Opis: Posiada 3 rakiety, które zadają 80(+int) DMG [0.6 INT = 1 DMG], +5 DMG do MP5

Rewolwerowiec

Inteligencja: 0
Życie: 25
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 15
Bronie: USP, GLOCK18
Dodatkowy Opis: Natychmiastowe zabicie z GLOCK18 1/11 oraz USP 1/10, 2 skoki, moduł odrzutowy

Kapral

Inteligencja: 0
Życie: 25
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 10
Bronie: HE, galil
Dodatkowy Opis: Ma 1/12 szansy na ukrycie calego HUD przeciwnika na 5 sek, potrafi przenikać przez ściany 5 sek, raz na rundę pod [E]

Szturmowiec

Inteligencja: 0
Życie: 25
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 20
Bronie: HE, M4A1, AK47
Dodatkowy Opis: 1/7 z HE (x1), posiada ubranie wroga, +30 EXP za kill

Zawodowy Rusher

Inteligencja: 0
Życie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: XM1014,
Dodatkowy Opis: 1/14 z XM1014, mniej widoczny 180/255, mniejsza grawitacja, nieskończona amunicja

Allah - jako Agent

Inteligencja: 10
Życie: 25
Wytrzymałość: 25
Kondycja: 15
Bronie: AUG, MP5
Dodatkowy Opis: Posiada ubranie wroga, 1/4 na zrespienie się u wroga, +5 DMG do MP5

Jumper

Inteligencja: 0
Życie: 25
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 0
Bronie: AK47
Dodatkowy Opis: Posiada teleport pod [PPM] co 4 sekundy, 2 skoki [teleportuje do przodu, nie wbija w ścianę]

Perki:
- Pociski Oslabiajace: Masz 1/6 ze gdy zaatakujesz wroga, zostaje oslabiony i jego predkosc zostaje zmiejszona
- Lodowe Strzaly: Masz 1/9 szansy na zamrozenie przeciwnika. Zamrozenie trwa 2 sec.

+ jakieś duperele w klasach, ktore dalem w tym poscie KLIKNIJ :---- >: TUTAJ

@ dzido ten kapral to sie zaje.... tam nie powinno byc awp :D  ,a szturmowiec to 1/7 i "x1" he , pomylka jak w notatniku pisalem
4. Link do pluginu (opcjonalnie):

obraz.png

  • Lubię to! 5

CQVB4kB.png

Link to comment
  • Stały Bywalec

Swata to mi nie ruszajcie :P

Elitarny snajper - ulepszony komandor, zbyt mocny byłby z tym HE, znowu byłby płacz

Obecny admirał wydaje się spoko, więc nie zmieniałbym nic

Jumper zamiast teleportera ok

Zawodowy rusher zamiast pompownika? Pompownik wydaje się ok

Allah to może być z tym mp5

Szturmowiec - obecnie ma 1/7 z he, czyli chcesz dać buffa? płacz jest, że za często wchodzi mu

Kapral ok, tylko że zostawiłbym mu fb, m4 i dodałbym mp5/uzi/tmp/galil/famas/AK zamiast tego awp

Rewolwerowiec taki usper z dodatkiem

Co do reszty nie mam zdania ale nowe klasy premium i zwykłe można dodać na testy.

Co do perków: w lodowych dałbym 1/7, drugi można wgrać na testy.

 

 

 

  • Super 1
Link to comment
  • Użytkownik

Innowacje klas by się przydały a tutaj są ciekawe propozycje dać na próbę i ewentualnie znerfic lub zostawic bez zmian nie oszukujmy się grać 1 i tymi samymi klasami cały czas to trochę mija się z celem wypada cos zmienić :)

  • Super 1
Link to comment
  • Użytkownik

Elitarny snajper - odpada jest komandor jeszcze awp+ niewidka będzie płacz

Admirał - z tym 1/11 spoko opcja

Predator - można dać zamiast taliba

Kapitan - nie jest komandor

Cichy zabójca - nie, gra będzie wyglądała tak, że boty kupią tą klasę i będą kampić

Reszta zmian w/e

Link to comment
  • Support CS 1.6 COD MOD 201

propprzyj.png

CQVB4kB.png

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Zapoznaj się z polityką prywatności forum Privacy Policy oraz regulaminem forum Guidelines

  • Opiekun [MIRAGE #1]
  • Opiekun [MIRAGE #2]
  • Opiekun [1VS1]
  • Opiekun [AWP #1]
  • Opiekun [AWP #2]
  • Opiekun [SURF]
  • Opiekun [MIR/CACH]
  • Opiekun [5VS5]
  • Opiekun [DR+KLASY]