Użytkownik Ederis Posted December 9, 2018 Użytkownik Share Posted December 9, 2018 Nick: EderiS Wiek: 19 lat Dlaczego Ty: Gram na serwerze od dłuższego czasu, bardzo duża część graczy stałych już mnie zna/kojarzy. Przez czas spędzony na serwerze zauważyłem główne jego problemy, błędy. Na serwerze bardzo rzadko jest administrator, wiele razy TT przedłużało, uciekało, bugowało kolejkę, bez administarotra nie wiele dało się z tym zrobić. Nie mówię oczywiście, że jestem w stanie zniwelować całkowicie te rzeczy, ale chciałbym przynajmniej w małym stopniu je ograniczyć. Na serwerze jestem dość często, prawie codziennie, głównie w godzinach popołudniowych. Nie łatwo mnie zdenerwować, nie daję się podpuszczać. Konto zostało stworzone pod podanie, zdaję sobie z tego sprawę, ale powiedzmy sobie szczerze, tutaj i tak nic się nie dzieje, mówię oczywiście o wątku Deathrun. Z małych rzeczy mogących działać na moją korzyść mogę dodać, że "lubię" się z ortografią, jestem też w 4 klasie technikum informatycznym, jestem więc w stanie pomóc czasami w problemach graczy odnośnie fps/ ogólnej rozgrywki. O resztę rzeczy można jeszcze podpytać, nie wiem co więcej mógłbym dodać. Znajomość amxmodmenu (0/10): 7 Posiadasz steam? Tak / Nie: Tak Link do GT: https://www.gametracker.com/player/EderiS/91.224.117.109:27015/ Posiadasz mikrofon? (Tak/Nie): Tak Składka (11 zł przelew/PSC/PAYPAL/SMS): Zapłacę przelewem, tak chyba będzie najlepiej. Link to comment
pablitto Posted December 9, 2018 Share Posted December 9, 2018 Małe tak + Podanie nawet fajne + Steam + Gt - Link to comment
Użytkownik SeBiX Posted December 10, 2018 Użytkownik Share Posted December 10, 2018 Jestem na tak +Wiek +Amx +Składka +GT Link to comment
Użytkownik BanneD Posted December 10, 2018 Użytkownik Share Posted December 10, 2018 Na TAK -+GT +Składka +Steam Clear Boy Link to comment
Marves Posted December 10, 2018 Share Posted December 10, 2018 Tak, + Gt + Składka +- Amx Link to comment