Jump to content
Odbierz DARMOWEGO VIP'A !! ×
Event Play Off NBA - Typuj i zgarnij świetne nagrody!! ×
Pomóż w zakupie reklamy serwera DD2 ×
Szybka rekrutacja na Typera - Napisz podanie i zostań typerem ×
Szybka rekrutacja na Redaktora- Napisz podanie i zostań redaktorem! ×
Przeglądasz forum jako gość, nie masz dostępu do większości funkcji! Zarejestruj się już teraz!

GŁOSOWANIE NA SERWERY

Za każdy oddany głos otrzymasz +1 do reputacji!

ODBIERZ DARMOWEGO VIP'A

Odbierz darmowego vipa na serwer ONLY MIRAGE #1 (cs2)

USŁUGI SIECIOWE

Kup unikatową rangę premium!

KONKURSY

Weź udział w konkursach z super nagrodami!

KUP VIP'A NA SERWER

Zakup usługę na ulubiony serwer!






[ROZWIĄZANY] [PROPOZYCJA] COD MOD 201 - NOWY RESET, TE SAME BŁĘDY


Lucaxx9

Recommended Posts

1. Twój nick: Luca :]
2. Co chcesz zmienić: Wyłączyć usługi typu ZAKUP MONET świeżo po resecie
3. Dlaczego chcesz to zmienić:  Reset na serwerze był dosłownie kilka dni temu, a już teraz są osoby co dobijają 70 level, mają klan z niezłymi statystykami i w zasadzie przewagę 5x większą na start względem statystycznego gracza. 
Ten reset po raz kolejny obnażył typową zasadę "PPV", czyli płacisz to masz nie  tylko przewagę, ale ULTRA-przewagę nad resztą. Do tego dochodzi klan zalożony w ciągu 2 dni, bo gracze sobie wykupują xxx kwoty monet i mogą za to kupić zarówno doświadczenie, nielimitowaną ilość perków, ale też maksować klan, który przy okazji szybko osiąga bonusy typu 5 monet za fraga z x procentem albo większe obrażenia.

Nie wiem jak wygląda sprawa z zakupem poziomów, ale także powinna być możliwa po minimum 7 dniach.

Dostępne usługi jako VIP czy PREMKI są wystarczające, by zachęcić graczy do ich kupowania przed resetem.

Wolna ręka co do zakupu monet na start sprawia, że nie minie tydzień, a ludzie już zaczną tracić entuzjazm z racji nierównej rozgrywki.

"Serwer musi się utrzymać" - rozumiem, że to argument tylko na pierwszy moment po resecie, bo potem z każdym tygodniem tych ludzi ubywa do tego stopnia, że w godzinach 10 - 18 jest grana "mała mapa" z 12 graczami.
4. Link do pluginu (opcjonalnie):

Link to comment

Raczej chodzi o to, że po prostu graja dużo i mają wysoki lvl. Monety pomagają, ale nie kupisz za nie 60 lvl

Powodów dlaczego pare dni po resie są grane małe mapy przez caly dzień szukałbym gdzie indziej :Kappa:

Link to comment
3 minuty temu, TWRR napisał(a):

Raczej chodzi o to, że po prostu graja dużo i mają wysoki lvl. Monety pomagają, ale nie kupisz za nie 60 lvl

Powodów dlaczego pare dni po resie są grane małe mapy przez caly dzień szukałbym gdzie indziej :Kappa:

Generalnie typowe no-lifenie to też coś, co daje przewage szczególnie na wczesnym etapie, jednak do takich graczy nie można mieć żadnych pretensji - wszak każdy ma prawo do aktywnej gry.

 

Zakup dużej ilości monet daje przewagę, która umożliwia m. in. szybki rozwój klanu, a dobry klan to tak naprawdę 50% do polepszenia jakości gry, m. in. bonusy od obrażeń czy właśnie monet.

 

Mogę się załozyć z każdym, że jeśli przy następnym resecie będzie przyblokowana możliwość zakupu destabilizujących dla serwera usług to moment dobrych frekwencji graczy będzie zdecydowanie większy. Za parę dni część nie odczuje różnicy czy tak naprawdę był reset czy w sumie gramy ciągiem od jeszcze wcześniejszego resetu.

 

Czasem kosztem jednej wpłaty np. 100 zł - bardziej wartościowe jest 20 wpłat po 10 zł każda od zwykłych graczy za VIP, premki i inne cuda, które można wymyślić np. skiny broni. 

  • Lubię to! 1
Link to comment

Odniosę się na starcie do zakupu LVL, nie ma możliwości i nie będzie kupna doświadczenia. To było by dopiero te "PPV".

Na serwerze zdarzają się osoby, które praktycznie nie odchodzą od komputera i grają ile tylko się da, więc to nic dziwnego, że nabijają doświadczenia w klanach. Co do monet, na początku istnienia serwera tych monet było kupowane o wiele więcej i nikomu to nie sprawiało problemów, więc tym bardziej teraz nie powinno. To nie jest wina monet.

CS jest starą grą, graczy ogółem nie przybywa a tylko maleje. Dodatkowo każdego roku obserwowałem spadki i wzrosty w pewnych momentach w roku.

Co do klanów, mógłbym się z tym zgodzić i rozmawiam z technikiem nad wprowadzeniem limitów wojen i asystentów. Jest wiele osób, które grają tylko i wyłącznie na swoją korzyść, znajdują takie opcje aby tylko wbijać jak najszybciej doświadczenie, korzyści. 

  • Lubię to! 1
Link to comment

@ Shoter " na początku istnienia serwera tych monet było kupowane o wiele więcej i nikomu to nie sprawiało problemów" - problem był, jednak potencjalnych graczy było zdecydowanie więcej, a z roku na rok jest coraz mniej i zostają tak naprawdę starzy wyjadacze, a pole do nowych jest mniejsze z każdym nowym rokiem.

 

A to, że CS jest starą grą słyszę od 10 lat - tak było tłumaczone każde wypadnięcie serwera z grywalności - czy to był cod, czy bf2 czy diablo, a trochę tych serwerów przeżyłem.

No i jeszcze nawiążę do tych no-lifów, tak - tacy graczy będą mieć dobry level, wbiją sami dużo monet i najpewniej szybko przebiją też próg do założenia klanu i niezbędnych statystyk w nim, sęk w tym, że jeśli dodamy do takiego gracza jeszcze drugiego, który zakup np. 10000, 15000 czy 20000 monet, to przewaga będzie osiągnięta dużo szybciej niż można byłoby to zakładać.

 

Przykład idealny - klan Triada, już teraz maksymalna ilość członków, z czego część to właśnie no-life typu enq, a część to osoby, które kupiły monety, co umożliwiło szybkie założenie klanu i dodanie członków do niego.

 

No a rywalizacja klanowa... nie ma czegoś takiego tutaj - 2 normalne klany i 3-4 takie, które po 2 tygodniach od resetu nie będą już w ogóle grać wojen czy mieć większej liczby aktywnych graczy.

Link to comment

baner_moderacyjny.png

CQVB4kB.png

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Zapoznaj się z polityką prywatności forum Privacy Policy oraz regulaminem forum Guidelines