Skocz do zawartości
Przeglądasz forum jako gość, nie masz dostępu do większości funkcji! Zarejestruj się już teraz!
Witaj na Strefaskilla.pl

GŁOSUJ NA SERWERY

Zagłosuj na nasze serwery!

Przejdź do głosowania

NOWY/STARY ODŚWIEŻONY STYL !

Właśnie wleciał odświeżony styl z kilkoma zmianiami i dodatkami

Zobacz szczegóły

FANPAGE

Dołącz do naszej społeczności na fanpage’u!!

DOŁĄCZ!

OTWARTA

Szybka rekrutacja na typera

Złóż podanie

OTWARTA

Szybka rekrutacja na redaktora

Złóż podanie








Ban appeal


MDK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Użytkownik

Your Nick:  MDK

Link to the steam profile: https://steamcommunity.com/id/ZTsekov/

Nick admin banning: tatapl

Date and time of event: server: 16 March 01:43

Description of the situation: Playing normally all night and then boom, ban.

Clipping from the console: Missing

  • Wow! 2
Odnośnik do komentarza
  • Właściciel
Właściciel
Odnośnik do komentarza
  • Użytkownik

Demko z 2020-03-16 00:432020-03-16 01:34 http://748939.node26.pukawka.pl/dem-de_mirage-1584315794-1584318864.zip

20:20 fajny skan

22:11 fajny  priefire

22 30 fajny wyskok z priefire ciekawe skąd wiedziałeś

24 20 akurat w coneta sie wcelowałes jak chciał wychodzić

37 wiedziałeś ze w oknie jest wcelowany to conekta patrzyłeś żeby cie nie zabił

41:53 chciałeś już uciekać ale zobaczyłes na wf ze chce wychlić to sieęwcelowałes

 

 

Demk z 2020-03-16 01:342020-03-16 02:17 http://748939.node26.pukawka.pl/dem-de_mirage-1584318866-1584321451.zip 

( tu dostałeś bana)

 

5:58 "idealna" próba zabicia awp , niestety nieudana

7:58 tu zabawiał sie w wychylanie

 

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
  • Użytkownik

Can you write that in English, because I do not know Polish and using Google Translate translates somethings not accurate ?

Odnośnik do komentarza
  • Użytkownik

20:20 - Every round that I go to A ramp I prefire those spots, sometimes I get hits, most of the times I do not especially when it is smoked.

22:11 - There was no prefire, I saw an enemy I fired, and besides you would expect someone to be there at the start of the round.

22:30 - 300fps 240hz saw him for a fraction of a second and fired, got lucky and killed him.

24:20 - I see nothing wrong here, there is smoke covering me I anticipate someone pushing there, check short for a sec see that smoke covers me and continue to hold con so my teammates don't get shot from the back.

 24:37 - Don't understand what do you mean.

41:53 - Hesitating what to do based on teammates info and positions.

 

5:58 - well they planted on B, so I had to check short unfortunately I was on the lower part of bench and had to jump to check which was a mistake and I got killed.

7:58 - at that time me teammate called it short I was waiting for him to show up, as he did not later I heard his footsteps and was waiting for him, then I heard the smoke and bombplant and jumped out the window and there he was, I pulled the trigger and got a ban.

 

I do not see anything wrong here, if you use the map and your brain and listen to callouts you can predict where the enemy could be.

  • Lubię to! 3
Odnośnik do komentarza
  • Użytkownik

Werdykt dam wkrótce...


EDIT: 

Gracz jest czysty miał około 1/2 dziwnych przypadków. Oglądałem go też na serverze też był czysty. Odnośnie demka nic nie widać jakby posiadał WH lub coś innego. 


@MDK unbanned. 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
  • Użytkownik

• Wiadomość wygenerowana automatycznie •
Gracz odbanowany.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, zgłoś ten post, a temat zostanie rozpatrzony ponownie.

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zapoznaj się z polityką prywatności forum Polityka prywatności oraz regulaminem forum Regulamin

  • Opiekun [MIRAGE #1]
  • Opiekun [MIRAGE #2]
  • Opiekun [1VS1]
  • Opiekun [AWP #1]
  • Opiekun [AWP #2]
  • Opiekun [SURF]
  • Opiekun [MIR/CACH]
  • Opiekun [5VS5]
  • Opiekun [DR+KLASY]