Skocz do zawartości
Przeglądasz forum jako gość, nie masz dostępu do większości funkcji! Zarejestruj się już teraz!
Witaj na Strefaskilla.pl

GŁOSUJ NA SERWERY

Zagłosuj na nasze serwery!

Przejdź do głosowania

NOWY/STARY ODŚWIEŻONY STYL !

Właśnie wleciał odświeżony styl z kilkoma zmianiami i dodatkami

Zobacz szczegóły

FANPAGE

Dołącz do naszej społeczności na fanpage’u!!

DOŁĄCZ!

OTWARTA

Szybka rekrutacja na typera

Złóż podanie

OTWARTA

Szybka rekrutacja na redaktora

Złóż podanie








[UB] Request for unban


SrDjAn--UbOjIcA

Rekomendowane odpowiedzi

  • Użytkownik∙

Adapt to the pattern:

Nick:

Date and time of banned:

server:

Link to ban at AMXBans:

Link to screenshots:

A clipping from the console:

SErE8z3.png

Odnośnik do komentarza
  • Użytkownik∙

 

1. Adapt to the pattern 2. Wait for someone from Anti-Cheat

SErE8z3.png

Odnośnik do komentarza
  • Użytkownik

 

What exactly do you mean when you say adapt to the pattern?

Odnośnik do komentarza
  • Użytkownik∙

Make sure you fill in all the fields in the pattern

Nick:

Date and time of banned:

server:

Link to ban at AMXBans:

Link to screenshots:

A clipping from the console:

SErE8z3.png

Odnośnik do komentarza
  • Użytkownik

 

I filled it all up and set it up with the screenshots .. did you check what I set up?

Odnośnik do komentarza
  • Użytkownik

@ Deys   

 

I set everything necessary for unban .... look up there is one file called request for unban, there everything is necessary ... and again I do not know the reason why you ban me when I'm not using a cheat. I have never used it and do not plan to use it Greeting

Edytowane przez SrDjAn--UbOjIcA
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zapoznaj się z polityką prywatności forum Polityka prywatności oraz regulaminem forum Regulamin

  • Opiekun [MIRAGE #1]
  • Opiekun [MIRAGE #2]
  • Opiekun [1VS1]
  • Opiekun [AWP #1]
  • Opiekun [AWP #2]
  • Opiekun [SURF]
  • Opiekun [MIR/CACH]
  • Opiekun [5VS5]
  • Opiekun [DR+KLASY]