Użytkownik SrDjAn--UbOjIcA Opublikowano 7 Lipca 2018 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 (edytowane) request for unban.rar Edytowane 7 Lipca 2018 przez SrDjAn--UbOjIcA Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ Rybson Opublikowano 7 Lipca 2018 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 Adapt to the pattern: Nick: Date and time of banned: server: Link to ban at AMXBans: Link to screenshots: A clipping from the console: Odnośnik do komentarza
Użytkownik SrDjAn--UbOjIcA Opublikowano 7 Lipca 2018 Autor Użytkownik Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 @adonai I just uploaded all the necessary files Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ Rybson Opublikowano 7 Lipca 2018 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 1. Adapt to the pattern 2. Wait for someone from Anti-Cheat Odnośnik do komentarza
Użytkownik SrDjAn--UbOjIcA Opublikowano 7 Lipca 2018 Autor Użytkownik Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 What exactly do you mean when you say adapt to the pattern? Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ Rybson Opublikowano 7 Lipca 2018 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 Make sure you fill in all the fields in the pattern Nick: Date and time of banned: server: Link to ban at AMXBans: Link to screenshots: A clipping from the console: Odnośnik do komentarza
Użytkownik SrDjAn--UbOjIcA Opublikowano 7 Lipca 2018 Autor Użytkownik Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 I filled it all up and set it up with the screenshots .. did you check what I set up? Odnośnik do komentarza
Użytkownik SrDjAn--UbOjIcA Opublikowano 7 Lipca 2018 Autor Użytkownik Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 (edytowane) @ Deys I set everything necessary for unban .... look up there is one file called request for unban, there everything is necessary ... and again I do not know the reason why you ban me when I'm not using a cheat. I have never used it and do not plan to use it Greeting Edytowane 7 Lipca 2018 przez SrDjAn--UbOjIcA Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi