Użytkownik∙ kayZee Opublikowano 15 Września 2019 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Nick:Cezro kiedyś kayZee Imię:Paweł Wiek (dokłada data):09.08.2003 SID:STEAM_0:0:419439259 Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?:4-5h Opisz siebie:Nazywam się Paweł mam 16 lat.Aktualnie mieszkam w Gdańsku interesuję się Gotowaniem.Chodzę do Technikum o profilu Gastronomicznym. Dlaczego akurat Ty?:Zobaczyłem że jest otwarta rekrutacja to pomyślałem że można spróbować.No i oczywiście chciałbym w jakimś stopniu pomóc obecnemu UBT Czy miałeś styczność z Amxbans?:TAK Jak oceniasz swoją umiejętność oceniania cheaterów?:Coś tam kiedyś sprawdzałem ss/demka ale do końca jeszcze demek nie potrafię ale wiadomo każdy się czegoś uczy.Nie jestem jakimś "profesjonalistą" ale rozróżnić cheatera w jakimś stopniu to umiem. Kontakt:Steam,pv Odnośnik do komentarza
Użytkownik lucky exit ツ Opublikowano 15 Września 2019 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Wiek na +, podanie ładnie nawet napisane, doświadczenie posiada, można mu dać szansę, ponieważ za dużo członków ubt to nie ma bo chyba tylko jest 2 z tego co wiem, a kolejna para rąk zawsze się przyda więc można mu dać szanse. 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ Imiła2k12 Opublikowano 15 Września 2019 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 +wiek +/-doświadczenie +podanie jest dosyć ładnie napisane i jak kolega napisał jest mało członków ubt więc każda pomoc się przyda. Jestem na tak Odnośnik do komentarza
Użytkownik fr0zen Opublikowano 15 Września 2019 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Jestem na nie. - Wiek. - Dopiero co wróciłeś. - I wisienka na torcie https://imgur.com/2AktLBL K🧑💞 J👶💞 Odnośnik do komentarza
Użytkownik BanneD Opublikowano 16 Września 2019 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Jak na razie na NIE -dopiero wróciłeś, a pchasz się na Ubt daj się poznać innym. +wiek +-podanie Clear Boy Odnośnik do komentarza