Użytkownik X-IkSiK Opublikowano 17 Listopada 2019 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 (edytowane) Imię: Tomek Wiek: 15 Doświadczenie: Nie mam wysokiego doświadczenia na tym stanowisku, Interesuje się sportem więc, filozofii wielkiej nie ma. Dlaczego chcesz zostać typerem?: Myślę że mógłbym się z przydać, ale warto też próbować czegoś innego. Jaką dyscypliną sportu chcesz się zająć?: Chciałbym zająć się Siatkówką ewentualnie, Koszykówką, Piłką Ręczną. Edytowane 17 Listopada 2019 przez X-IkSiK Odnośnik do komentarza
Użytkownik BanneD Opublikowano 17 Listopada 2019 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Na Nie -Nie potrzeba więcej typerów.. -aktywność -Staż -wymagania Clear Boy Odnośnik do komentarza
Zasłużony szynka Opublikowano 17 Listopada 2019 Zasłużony Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Wymagania są naprawdę bardzo małe niestety ich nie spełniasz. Popraw aktywność na forum, daj się poznać innym a może zmienię zdanie. Na chwilę obecną jestem na nie. Odnośnik do komentarza
Premium NetaO RIP Opublikowano 17 Listopada 2019 Premium Premium Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Niestety na nie - słaba aktywność na forum - podanie - staż + chęci Pozdrawiam Sławomir Mentzen. Odnośnik do komentarza
Użytkownik X-IkSiK Opublikowano 17 Listopada 2019 Autor Użytkownik Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 (edytowane) 3 godziny temu, DATTEBAYO napisał: Wymagania są naprawdę bardzo małe niestety ich nie spełniasz. Popraw aktywność na forum, daj się poznać innym a może zmienię zdanie. Na chwilę obecną jestem na nie. Co prawda na forum jestem codzienie ,ale Wymagania w tydzień będą Porawione Więc zobaczym może następnym razem Edytowane 17 Listopada 2019 przez X-IkSiK Tak wiem Wypowiadanie się w swoim podaniu jest zabronone Odnośnik do komentarza