Użytkownik karon Opublikowano 22 Listopada 2019 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Twój nick: bls'karon Nick admina banującego: jakis placzek @LuKasz14 Data i czas zdarzenia: przed chwila Serwer (mod): 5vs5 Opis sytuacji: no co, jego kumpel dostal kask z deagla na schodach, potem z nim sie strzelalem i dostal kask skanem przez drewno i insta ban, bez patrzenia XD Wycinek z konsoli: - @@/edit Ty chlopie w jakims goldzie siedzisz, czy co? Skoro mnie ogladales wczesniej, to czemu wczesniej mnie nie zbanowales? Pograzasz sie w tym momencie i to ostro. Gram w te karabiny od 2016 roku i wiesz, to nie jest trudne po takiej dlugosci grania ogarnac skanowanie i strzelanie z deagla w miare celnie. XD czekam na demo 4 Odnośnik do komentarza
Użytkownik LuKasz14 Opublikowano 22 Listopada 2019 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Nie ja Cie banowałem. Więc najpierw zobacz kto Cie zbanował. //edit Dla ułatwienia masz tutaj link do bana w SB http://dynamit5544.usermd.net/sourcebans/index.php?p=banlist&advSearch=STEAM_1:0:160893160&advType=steamid&Submit //edit Nie tak szybko. Odwołanie od bana nie jest zrobione według wzoru. Co to ma być Data i godzina zdarzenia "Przed chwilą" Admin ma się teraz domyślić na kiedy i o której go zbanował ? Według mnie jest to śmieszne, że "ADMIN" daje taki przykład i piszę sobie odwołanie na odpie.... Fajnie jak by każdy był jednakowo traktowany. @Trivor oznaczam Cie bo to jest twój admin i chyba fajnie było by jakbyś to zobaczył. @KUBI Każecie innym graczom poprawiać odwołania bo jest źle napisane a tutaj co ? Tylko tyle miałem do napisania. 1 Odnośnik do komentarza