Użytkownik sados Opublikowano 9 Grudnia 2019 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 (edytowane) Witam wszystkich zgromadzonych przed telewizorami.. zaraz zaraz.. odbiornikami. Staram się być szczery & prawdomówny dlatego nie będę korektował tego tekstu. Leci totalny spontan. Nazywam się Szymon i od najmłodszych lat wszyscy mówią do mnie sadoś. Studiuję wychowanie fizyczne na II roku warszawskiego AWF. Wywodzę się z północnej Wielkopolski, lecz gra w koszykówkę to całe moje życie & staram się w tym spełniać. Treningi były dla mnie formą relaksu, odstresowania oraz zadumy.. do pewnego momentu, gdy nie stało się to codziennością, którą momentami każdy ma dosyć po uszy. Oprócz gry w kosza miałem zajawkę na gry komputerowe. Mapa DD2 to pół mojego dzieciństwa Mam nadzieję, że szybko zobaczymy się w tabeli wyników guys! Gdybyś miał do mnie jakieś zapytanie, ofertę lub najzwyklej w świecie potrzebował pomocy - odzywaj się! Pozdro! Edytowane 10 Grudnia 2019 przez sados Odnośnik do komentarza
Gość Inka. Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Cześć Szymon Odnośnik do komentarza
Skowron skowron Opublikowano 9 Grudnia 2019 Skowron Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Siemano 1 Odnośnik do komentarza
Donator Veeon Opublikowano 9 Grudnia 2019 DONATOR Donator Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Siemanko 1 Odnośnik do komentarza
GENERAL ALADEEN Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Witaj na strefie 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik `ASTER₁₃₃₇ Opublikowano 10 Grudnia 2019 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Hej Odnośnik do komentarza
Użytkownik Shezo Opublikowano 10 Grudnia 2019 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Siema. Odnośnik do komentarza
Użytkownik Zbakane_OkO Opublikowano 10 Grudnia 2019 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 siema Odnośnik do komentarza