Skocz do zawartości
Przeglądasz forum jako gość, nie masz dostępu do większości funkcji! Zarejestruj się już teraz!
Witaj na Strefaskilla.pl

LETNI KONKURS

Uwiecznij najpękniejszą fotografię tego lata!

Weź udział

NOWY/STARY ODŚWIEŻONY STYL !

Właśnie wleciał odświeżony styl z kilkoma zmianiami i dodatkami

Zobacz szczegóły

FANPAGE

Dołącz do naszej społeczności na fanpage’u!!

DOŁĄCZ!

OTWARTA

Szybka rekrutacja na typera

Złóż podanie

OTWARTA

Szybka rekrutacja na redaktora

Złóż podanie

[Moderator StrefoBox'a] tetrohydrokannabinol

kocimientka

Rekomendowane odpowiedzi

• Użytkowniczka

Nick:  tetrahydrokannabinol

Wiek (dokładna data urodzenia): 13 XIII 2000

Parę słów o sobie: Na imię mi Katarzyna jak już pewnie większość forum wie, uczęszczam do czwartej klasy technikum o profilu informatycznym. Tak, dziewczyna informatyk to dziwne, może nie jestem jakąś tam wybitną programistką, ale uczę się cały czas. Chciałabym się rozwijać dalej w pisaniu stron internetowych ale czas pokaże na co będzie czas a na co nie.  Na co dzień jestem miłą i pogodną dziewczyną ewentualnie jak ktoś mi podpadnie to dam komuś zauważyć, że nie przepadam za tą osobą. Można rzec, że poczucie humoru i dystans to moje drugie imię, lubię śmieszkować. Fakt też jest taki, nie każdy mnie lubi a czasem ciężko powiedzieć o tolerancji, prawda w oczy kole.. Wolę być szczera i powiedzieć coś prosto z mostu niż ukrywać. Szacunek za szacunek, chamstwo za chamstwo. Nie trzeba mnie lubić wystarczy tolerować i omijać bokiem a odpłacam się tym samym.

Ile czasu jesteś w stanie spędzać na strefobox?: Na forum tak jak i na StrefoBox'ie spędzam zazwyczaj większość dnia mobilnie albo na laptopie, tak minimum to chyba 4h dziennie.

Czas online na forum: 3d 8h 36m 24s

Czy akceptujesz regulamin forum/strefobox: 0czywiście, że akceptuję.