Użytkownik Kacperek Opublikowano 5 Stycznia 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 (edytowane) Nick: CzarnyOgien Imię: Kacper Wiek (dokłada data): 01.06.2002 SID: Steam_ID: 0:0:423632764 Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?: Nawet sporo jestem w stanie spędzić.Myślę ,że wystarczająco spędzam teraz czasu na forum i udzielam się dużo.Nie będę miał z tym żadnego kłopotu ,więc mogę powiedzieć 5-6 h. Opisz siebie: Mam na imię Kacper.Lubię sport ,a szczególnie MMA.Aktualnie się uczę i jestem w 2 klasie technikum.Wybrałem profil geodezja ,bo kasy dużo będzie.W tygodniu spędzam w internacie i wracam na weekendy.W ciągu 4 lat szkoły zamierzam chodzić cały czas na treningi i próbować coś osiągnąć w tym sporcie.Siedzę dużo tutaj na forum i miło mi się z wami wszystkimi rozmawia.Mogę jeszcze dodać ,że zamierzam wrócić na wasz serwer AWP. Dlaczego akurat Ty?: Mocnych argumentów nie mam ,ale jakieś tam są.Jako pierwszym argumentem mogę powiedzieć ,że jestem dużo aktywny na forum i udzielam się wystarczająco.Jest 2 ubt ,więc o 1 więcej nie będzie problemem.Byłem już na tym stanowisku na starym forum ,które jest po upadku.Mogę dodać ,że chciałbym wrócić na te stanowisko i wspomóc kolegów.Myślę ,że nie ma ze mną teraz żadnych problemów i nie wdaje się w konflikty.Po prostu chciałbym dostać szansę i ją wykorzystać.Najważniejsze jest to ,że jestem bezstronny. Czy miałeś styczność z Amxbans?: Tak Jak oceniasz swoją umiejętność oceniania cheaterów?: 7/10 Kontakt: Forum Ps. Pozdrawiam wszystkich na sieci!! ^^^^^^ Edytowane 6 Stycznia 2020 przez CzarnyOgien 1 2 Odnośnik do komentarza
Użytkownik fr0zen Opublikowano 7 Stycznia 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Jestem na nie. - Niedawno złożyłeś podanie na moderatora czatu, administracja je odrzuciła i od razu podanko na UBT. - Strasznie słabe podanie, ciężko się je czytało, w dodatku te błędy... - Twój wiek mnie nie przekonuje. 1 K🧑💞 J👶💞 Odnośnik do komentarza