Użytkownik maxymus. Woozie Opublikowano 19 Marca 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Witam wszystkich forumowiczów StrefaSkilla! Jestem Maks. Mam 15 lat, pochodzę z okolic Kalisza. Interesuję się geografią, muzyką oraz w pewnym stopniu astronomią, nigdyś piłką nożną. Jestem tutaj nowy, czas będę spędzać głównie na FFA & DD2-Leczenie. W CS'ie jak i na owym forum użytkuję nickiem "maxymus. Woozie" Jestem osobą leworęczną, gram na pianinie, do nowych ludzi jestem otwarty i zawsze można ze mną na spokojnie porozmawiać ^^! W Counter Strike'a gram od 4 lat, wiele zawdzięczam wspaniałej piątce z Virtus.pro (pashaBiceps, TaZ, Neo, byali & Snax), bo tak naprawdę dzięki nim pokochałem grę wydaną przez Valve. To było moje przedstawienie, pozdrawiam i miłego dzionkaaa! 1 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ hk. Opublikowano 19 Marca 2020 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 cześć Odnośnik do komentarza
Junior Admin Przyjaciel <3 Opublikowano 19 Marca 2020 Junior Admin Junior Admin Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Cześć, widzimy się jutro na serwerze ? 1 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Witam serdecznie Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ marek Opublikowano 19 Marca 2020 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Okolice kalisza? Ja mieszkam przy kaliszu 5km XD lecimy na browara Odnośnik do komentarza
Użytkownik KochamCieMarta Opublikowano 19 Marca 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 hej Odnośnik do komentarza
Stały Bywalec iksiu Opublikowano 19 Marca 2020 Stały Bywalec Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Siema Odnośnik do komentarza
Użytkownik TERROREK Opublikowano 19 Marca 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Hejka:p Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ Manieczek!^^ Opublikowano 19 Marca 2020 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Siemanko Odnośnik do komentarza