Użytkownik Mates Mates Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Twój nick: ✯Metthew✯ casedrop.eu Link do profilu steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561198232679968/ Nick admina banującego: ExEcuToR Nu3 Data i czas zdarzenia: 6 kwietnia 2020 roku godzina 21:47 Serwer: Only Mirage Opis sytuacji: Witam, nie będę się jakoś super bardzo rozpisywał. Grałem sobie normalnie jak zwykle na waszym serwerze, a tu nagle że zostałem permamentnie zbanowany. Nie cheatuje, nie jestem taki głupi żeby ryzykować na koncie z wieloletnim stażem, wieloma grami no i oczywiście skinami. Gram u was już od dwóch miesięcy, często widziałem nowe konta celujące w "kafelki". Po wygranej rundzie dostałem bana i nie wiem czy miałem jakąś podejrzaną akcję, albo zabiłem banującego mnie admina i się wkurzył... Proszę o jak najszybsze rozwiązanie sprawy, jeżeli odwołanie zostanie odrzucone będę domagał się obejrzenia demka. Może powodem bana było jakieś info, może jakoś celowałem w ścianę albo coś no kompletnie nie wiem za co zostałem zbanowany. Szczerze mówiąc nie gram na poziomie profesjonalnym aby pomylić mnie z cheaterem. Z góry dziękuję Wycinek z konsoli: Niestety nie posiadam, od razu po dostaniu bana wyszedłem z gry i zacząłem pisać odwołanie. :( Odnośnik do komentarza
Użytkownik Rustic Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 @Executor_Nu3 48h Odnośnik do komentarza
Użytkownik Executor_Nu3 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Obejrzałem dokładnie demko stwierdzam ze te 3 akcje co wyglądały na pierwszy rzut oka na wh był czystym przypadkiem i nie żadnego wh można unbanowac kolege Odnośnik do komentarza
Użytkownik Rustic Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Mathew dostał unbana po przerwie technicznej wróciły niektóre posty >? Odnośnik do komentarza