Użytkownik∙ h1ko Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 (edytowane) Nick: Nevi Imię: Wiek:Kamil 18 Link do profilu Steam:https://steamcommunity.com/profiles/76561199045863051 Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?: Praktycznie całe dnie od rana do wieczora jestem w stanie poświęcić na tą posadę. Jak oceniasz swoją umiejętność oceniania cheaterów?: Jestem Kamil mam 18 lat. Interesuję się informatyką[Programowaniem]. Jestem bardzo miłym jak i spokojnym człowiekiem. Staram się nie robić nigdzie zamieszania lub po prostu psuć atmosfery jakimiś kłótniami. Jestem bezkonfliktowy oraz cierpliwy. Mieszkam w Wielkopolsce w gry gram od kilkunastu lat w csa.Myślę że warto dać mi szansę jako iż posiadam duże dość duże doświadczenie związane z UBTeam oraz Jestem bardzo aktywny. Zawsze z chęcią pomagam każdej osobie. No to tak chciałbym zostać członkiem UBTeamu tylko i wyłącznie po to by odbanowywać graczy,zeby nie czekali za ub godzinami a nawet minutami, na forum poświęcać mogę całe dnie ,wiec odwoływania od banów przeglądałbym na bieżąco tak aby nikt nie czekał za ub X godzin. Jestem aktywny ,dużo czasu poświęcam cs'owi wiec i te pare godzin by sie przydzieliło na to unbanowanie.Myślę że nadam na to stanowisko ponieważ mam doświadczenie z ss'ami ,demkami.Doświadczenie w ocenie graczy zdobywałem od kilku lat. Samą karierę z Counter Strike Global Offensive zacząłem, aż od roku 2014. Po drodze udało mi się zdobyć wieloktornie admina, dzięki któremu mogłem doszlifować swoje umiejętności. Aktualnie dzisiaj według własnej oceny potrafię odróżnić gracza nieużywającego od osoby używającej wspomagacze typu: ( skrypty, cheaty , multi-cheaty ) Kontakt:fb,mess,steam,ts,discord,gg Edytowane 12 Kwietnia 2020 przez h1ko Odnośnik do komentarza