Użytkownik nesti Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Siemanko! Jako, że jestem osobą biorącą czynnie udział w życiu for na których przebywam, chciałbym się przedstawić konkretnie nie na zasadzie "Siema gram tu i tu widzimy się na serwie". W związku z powyższym zapraszam was do skromnego opowiadania. Na imię mam Daniel w sierpniu skończę 22 lata, z wykształcenia jestem marynarzem.. właściwie technikiem nawigatorem morskim, ale to co robię w swoim życiu niewiele ma wspólnego z moim wykształceniem. Mianowicie pracuje w transporcie jako kierowca międzynarodowy, do dzisiaj się zastanawiam dlaczego nie zrobiłem kierunku logistycznego... Poza pracą która jest wbrew pozorom ciężka, moim "konikiem" od zawsze jest informatyka. Najlepiej się czuje w skryptach, web designingu oraz grafice.. jestem kompletnym samoukiem całą wiedzę zbieram od najmłodszych lat. Poza informatyką interesuję się motoryzacja, mam takiego skromnego klekota w garażu. Natomiast moją największą pasją są motocykle, którymi zaraził mnie mój tata.. miałem może z 6 lat jak dostałem pierwszego Quada, a na dzień dzisiejszy jeżdżę Suzuki GSX-R K7. Dodatkowo od około 7 lat trenuję sporty walki, dokładniej KickBoxing ale planuje w najbliższym czasie zapisać się na BJJ. Do zainteresowań może jeszcze wrócę w dalszej części, przejdźmy do tematów stricte gry/counter-strike Z grą jestem związany właściwie od około 12 lat, trafiłem na nią dzięki kuzynowi.. do 15 roku życia grałem na platformie non steam, później chcąc spróbować swoich sił jako admin serwera zaopatrzyłem się w steam. Mniej więcej wtedy zaczęła się moja przygoda z forami, grafiką, językami programowania itd. Moja kariera na forach sieci serwerów jak i dyskusyjnych była dość bogata w stanowiska administracyjne czy też moderacyjne.. aczkolwiek zawsze najlepiej czułem się w redakcji albo obsłudze technicznej serwerów teamspeak3. Jednakże około 2 lata temu musiałem skupić się na innych sprawach niż administrowanie