Zasłużony PepePanDziobak Opublikowano 27 Czerwca 2020 Zasłużony Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 Wstałem jak to, co dzień, zaciągnąłem się zapachem rozkładającego się pod moim łóżkiem ciała osoby, która została zabita w brutalny sposób, najpierw pobawiłem się z nim w wyrywaniu paznokci, następnie przybijanie stóp i rąk gwoździami, kończąc na urwanych uszach, nosie i zębach, jeszcze nie dorwałem takiej ofiary, która by tak krzyczała jak ten nieszczęśnik, może wcześniej byłem dla nich za miły. Lecz pomijając to, wyszedłem sobie do sklepu po mleku, po drodze spotykając moją drogą sąsiadkę, Panią Małgorzatę, która pomimo już sędziwego wieku nie stała się tak zgrzędliwą staruchą jak większość starych osób w tych czasach. Poprosiła mnie bym kupił jej cukier tak też zrobiłem, bo przyniesieniu zakupów do sąsiadki i do mnie zabrałem się za zrobienie jedzenia do pracy, jestem grafikiem komputerowym, który robi prace dla wielu ważnych firm w Polsce. Idąc spotkałem pewną osobę, kobietę, pięknie pachnącą, wyglądająca niczym kolejny cud świata, to wtedy wiedziałem, że chce żeby była to moja kolejna ofiara, lecz większość moich ofiar była mi znajoma przynajmniej z widzenia, lecz ja zobaczyłem po raz pierwszy, nadomiar tego szła ona akurat do miejsca, w którym pracuję, uznałem, że to jakiś znak z niebios i wnet pognałem do pracy. Na moje szczęście szef szukał nowych pomocnic do pracy, wszyscy z pracy wiemy że lubi popatrzeć na młode kobiety, ale nie mnie to oceniać. Nazywała się Aneta, miała 30 lat i przyjechała z małego miasteczka pod Łodzią, szybko pomogłem jej się zaaklimatyzować, oprowadziłem ją po mieście, pokazałem ciekawe zabytki, natomiast w domu już obmyślałem plan jak ją do siebie zwabić. Po długich miesiącach nawiązywania przyjaźni i kombinowania nareszcie nadarzyła się okazja, zaprosiła mnie do swojego domu, wiedziałem, że taka szansa może się nie powtórzyć, parę dni później wstąpiłem do niej do domu, pod chwilą nieuwagi uderzyłem ją w głowę kijem bejsbolowym, kt