Użytkownik Stasiolix Opublikowano 12 Lipca 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 (edytowane) Nick: Stasiolix Wiek: 16 Link do profilu steam: https://steamcommunity.com/id/Master_Krein/ Link do gametracker'a: https://www.gametracker.com/player/Stasiolix/54.38.142.181:30035/ Ile godzin dziennie możesz poświęcić na pilnowaniu serwera: Od 3 do 5 godzin dziennie, a przy dobrych wiatrach to i nawet więcej Wiedza o SM [0/10]: 6/10 Konto ze statusem prime [Tak/Nie]: Tak Mikrofon [Tak/Nie]: Tak Kilka zdań o sobie: Na imię mam Stanisław. Jestem uczniem 2 klasy liceum ogólnokształcącego na profilu mat-fiz-inf. Wciąż zastanawiam się czy to był dobry wybór, ponieważ swoją przyszłość chciałbym wiązać z grami komputerowymi. Chodzę również na piłkę nożną przez 5 lat, ale nie ukrywam, że powoli nudzi mnie to. Także trenuje karate już 9 lat, ale to też robi się nudne. W wolnym czasie lubię pośmigać po mieście z znajomymi lub posłuchać muzyki ( co w sumie robię cały czas ). Na serwerze jestem od 26.05 i bardzo lubię tamtejszą społeczność, lecz czasem gdy nie ma kogoś z wyższej intencji, a ja gram z innymi, wchodzi osoba, która psuje innym rozgrywkę. Dlatego składam to podanie. Edytowane 12 Lipca 2020 przez Stasiolix 1 1 Odnośnik do komentarza
Zasłużony Andrzej. Opublikowano 12 Lipca 2020 Zasłużony Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 Siema Stasiolix! Popraw tytuł podania, tzn uzupełnij go o swój nick. to tak + prime + mikro + czas +/- sm +/- gt +/- wiek + opis siebie Fajne podanko, brakuje mi jedyne kolorków troche . Jestem na TAK. pozdro Odnośnik do komentarza
Użytkownik kubinho Opublikowano 12 Lipca 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 Jestem na TAK, + gt + ogarnięty + fajnie napisane podanie + sm Odnośnik do komentarza