Użytkownik Jacb Opublikowano 1 Listopada 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 Witam, postanowiłem się pokazać tutaj bo planuje zostać z wami na dłużej ! Ludzie z serwera Only Mirage mnie trochę znają, lecz większość na forum raczej nie. Coś o mnie ? Nazywam się Jakub mam 18 lata, Pochodzę z Wrocławia. Aktualnie mieszkam w Bolesławcu, tu chodzę do technikum mechanicznym. Interesuje się piłką nożną, ping-pongiem i oczywiście spaniem . W CS:GO gram od jego początków, gdzieś od końca 2013 roku. Gram głównie skrzydłowe, no i MM. Najwyższa ranga supreme, aktualnie kałachy ( 1.5 roku przerwy ) Jestem zawsze aktywnym użytkownikiem na forach i serwerach na których zaczynam grę, pomogę, doradzę i pośmieje, podobno dusza towarzystwa Podsumowując mam nadzieje że będzie nam się dobrze wspólnie żyło w zgodzie i miłości ! Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
Użytkownik Dexteross Opublikowano 1 Listopada 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 Hejka, zapraszam też na inne serverki Spotkamy się na dd2#2 1 Odnośnik do komentarza
Zasłużony szynka Opublikowano 1 Listopada 2020 Zasłużony Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 o/ 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ Imiła2k12 Opublikowano 1 Listopada 2020 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 Witaj na strefie 1 Odnośnik do komentarza
Użytkowniczka Cytryn4aaaaaa_.a Opublikowano 1 Listopada 2020 Użytkowniczka Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 Hejka 1 Odnośnik do komentarza
Junior Admin Przyjaciel <3 Opublikowano 1 Listopada 2020 Junior Admin Junior Admin Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 Witamy na sieci, zapraszam do odpalenia 1.6 od czasu do czasu i wbicie na DD2 #1 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik SkalpeR Opublikowano 1 Listopada 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 No witum witum 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik Kacperek Opublikowano 1 Listopada 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 Cześć 1 Odnośnik do komentarza