Użytkownik Jelun_Danonek Opublikowano 3 Listopada 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 Nick: Jeluń Danonek Wiek: 17 Link do profilu steam: https://steamcommunity.com/id/09173/ Link do gametracker'a: https://www.gametracker.com/danieloska/ Ile godzin dziennie możesz poświęcić na pilnowaniu serwera: Podzczas kwarantanny krajowej 5-6.Podzczas normalnego funkcjonowania około 3-4 Wiedza o SM [0/10]: 5 Konto ze statusem prime [Tak/Nie]: tak Mikrofon [Tak/Nie]: tak Kilka zdań o sobie:Witam. Mam na imię Daniel,pochodzę z Mazowsza.Interesuje się informatyką,z tego też powodu jestem w technikum informatycznym.Szybko nawiązuje kontakt z osobami z serwera jak i z poza niego.Krytykę przyjmuję jak pochwałę,lecz wyciągam z niej ważne wnioski. Po ostatniej próbie ,otrzymałem odpowiedz,że cytuje "wysoce toksyczny, niekulturalny, najgorszy materiał na admina.".Jeżeli, kogoś obraziłem z serwera CS GO #1,Przepraszam.Nie chciałem nikogo obrazić swoim zachowaniem. Błąd wziął się pewnie z tego powodu,że daje bratu od czasu do czasu pograć na moim koncie i gra on na serwerze CS GO #2. Prosiłbym,jeżeli jest to możliwe o wypowiedzeniu się kilku graczy/osób z serwera #1 o wypowiedzenie się na mój temat. Odnośnik do komentarza
Zasłużony Andrzej. Opublikowano 3 Listopada 2020 Zasłużony Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 siema, +/- wiek + gt - aktywność w ostatnim czasie +/- sm Jestem za Okresem Próbnym. pozdro Odnośnik do komentarza
Użytkownik Płetwek Opublikowano 3 Listopada 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 + Wiek + Mikro/Prime +\- SM - GT 45 minut temu, Jelun_Danonek napisał: Prosiłbym, jeżeli jest to możliwe o wypowiedzeniu się kilku graczy/osób z serwera #1 o wypowiedzenie się na mój temat. Nie miałem okazji spotkać ciebie ze strony toksycznej/nie kulturalnej więc dla mnie to nie jest problem Jestem oczywiście za okresem próbnym ponieważ ostatnio rzadkie idzie cię spotkać Odnośnik do komentarza