Użytkowniczka Alekasndraaa Opublikowano 14 Grudnia 2020 Użytkowniczka Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 1. Nick: `Slodka Cpunka 2. Wiek: 16 3. Twoja znajomość zadań strażnika: Dobra 4. Doświadczenie: Doświadczenie jako adminka na trzech serwerach jailbreak, w tym dwa były postawione na tej sieci - przed Trivorem. 5. Coś o sobie: Mam na imię Ola i jestem w pierwszej klasie technikum na profilu Technik Informatyk, lecz bardziej interesuję mnie programowanie, niż same sieci komputerowe i komputery. W counter strike'a gram od dwóch-trzech lat z dłuższymi przerwami z czego większość przegrałam na nonsteamie (z uwagi na spadki fps'ów na słabym laptopie) lecz aktualnie posiadam nowy komputer, więc spadki fpsów mi nie groźne, także siedzę już na steam. Szybko się uczę, gdyż bardzo lubię uczyć się nowych rzeczy i przyznam, że nie byłam nigdy strażnikiem, brano mnie od razu na administratora, lecz kiedyś musi być ten pierwszy raz. Oprócz siedzenia przed komputerem lubię oglądać filmy na netflixie czy też cda. Myślę, że to wszystko z mojej strony. 6. Zapoznałeś się z regulamiem?: Tak, zapoznałam się. 7. Mikrofon (Obowiązkowy): Posiadam. 8. Składka (Obowiązkowa - 11zl sms/msc): Tylko przelew. 4 3 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ RuNe Opublikowano 14 Grudnia 2020 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 Jestem oczywiście na tak +wiek +miła +aktywność na serwerze +mikrofon 1 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik Kacperek Opublikowano 14 Grudnia 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 Na tak +aktywny/a +miły/a +mikrofon +składka 1 1 Odnośnik do komentarza
Gość Kamilek Opublikowano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 Jestem na Tak +Wiek +Składka +Aktywna Odnośnik do komentarza
Użytkownik ZjemCiBabke Opublikowano 14 Grudnia 2020 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 Jestem na tak +wiek +miła +mikrofon +aktywność +składka +doświadczenie 1 1 Odnośnik do komentarza