Użytkownik ufocheating Opublikowano 1 Stycznia 2021 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 (edytowane) UBT 1.6 czy UBT GO:cs 1.6 Nick: toksyczny Imię:Igor Wiek (dokłada data):02.03.2004 SID:Steam_ID: 0:0:465166 Znajomość AMXX*(1-10):takie masne 6/7 Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?:Większość swojego dnia Opisz siebie:No to tak Jestem Igor jestem miłym i ambitnym chłopakiem który szybko się uczy ma dużo pasji takich jak kickboxing, boks czy skoki narciarskie itd (ale nie będę się rozpisywać bo myślę że mało to kogo będzie interesować) i co jeszcze gram zawodowo w piłkę nożną + w Cs 1.6 gram od wieku 9lat ? i tak dzienie po kilka h aż się uzbierało doświadczenie Dlaczego akurat Ty?:Ponieważ widzę że brakuje rąk do pomocy a ja jestem naprawdę w stanie poświęcić większość swojego dnia na rozpatrywanie demek/ss czy zgłoszeń od graczy, jestem ambitnym chłopakiem który się szybko uczy któremu nie trzeba powtarzać X razy żeby coś zrobił bo jeśli zostanie mi jakiś obowiązek przywiązany to go odrazu wykonuje żeby mieć go z głowy i nom tak w skrócie. Czy miałeś styczność z AMXBans/SourceBans?:Tak Jak oceniasz swoją umiejętność oceniania cheaterów?:10 iż gdyż grałem parę miesięcy na tak zwanym odpale nie ukrywając ? i rozróżniam cheaty różnego typu ?♂️ Kontakt:GG, Steam, Forum Ps:myślę że się przyjmę ? Edytowane 1 Stycznia 2021 przez toksyczna_milosc 2 4 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ Terwq Opublikowano 1 Stycznia 2021 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 - Wiek - AMXX ? Trochę powątpiewam w to, że 10/10 the best rozróżniasz każdy jeden wspomagacz, jaki tylko istnieje na rynku. + Cs na platformie steam + staż na forum +/- posty Jestem na NIE! 3 Odnośnik do komentarza
VIP DeVoX Opublikowano 1 Stycznia 2021 VIP VIP Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 Na NIE -wiek -AMXX -dopiero wróciłeś -aktywność +staż 1 Odnośnik do komentarza