Użytkownik∙ brook1yn. Opublikowano 5 Stycznia 2021 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2021 Imię: Patryk Wiek: 25 w lutym 26 Dlaczego chciałbyś zostać Opiekunem?: Ponieważ nie ma teraz żadnego opiekuna na tym stanowisku , a jest to bardzo odpowiedzialna funkcja. Chciałbym sprawdzić się jako opiekun i pomóc w ogarnięciu serwera i rozwijaniu go dalej. Jestem osobą rozpoznawalną i kontakt z graczami oraz adminami mam bardzo dobry Jakiego serwera chciałbyś/chciałabyś zostać Opiekunem: Only dd2 #2 CS 1.6 Czy byłeś kiedyś Opiekunem?: Nie Znajomość AMXX/SMX/SourceModa i panelu (0-10): 5/6 Wsparcie finansowe (TAK/NIE): Tak Coś o sobie: Cześć mam na imię Patryk pochodzę z Województwa Pomorskiego z miejscowości Reda. Na co dzień od poniedziałku do piątku od 8 do 16 pracuję jako magazynier wiecie kontenery przychodzą z Chin i trzeba je rozładować i załadować. 1 3 Odnośnik do komentarza
Zasłużony Andrzej. Opublikowano 5 Stycznia 2021 Zasłużony Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2021 +widzialem nie raz jak gralem +checi +skladka +amxx +wiek Na Tak. 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik KustoszMocny Opublikowano 5 Stycznia 2021 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2021 + chęci + amxx + składka + wiek +Dobra opinia Na Tak 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ majA;^ Opublikowano 5 Stycznia 2021 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2021 Jak najbardziej na tak. Jest bezkonfliktowy, lubiany przez graczy i zawsze służy pomocą 2 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ kayZee Opublikowano 5 Stycznia 2021 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2021 +wiek +chęci +rozpoznawalny -doświadczenie +wiek +składka Na TAK :> 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ maliiii Opublikowano 6 Stycznia 2021 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2021 Jestem na tak + wiek + potrzebujemy opiekuna + składka + Bardzo miły 2 1 Odnośnik do komentarza