Użytkownik ☢YIP-MAN☂ Posted October 10, 2018 Użytkownik Share Posted October 10, 2018 Imię : SewerynAktualny Wiek : 18 Krótkie przedstawienie się: Mam na imię Seweryn mam 18 lat mieszkam w Województwie Łódzkim dokładnie Radomsko. Od kiedy u nas grasz i z jakiego serwera pochodzisz: Pochodzę z Serwera Only DD2#1 Gram od około 2-3 miesięcy Za co najbardziej cenisz naszą sieć serwerów: Sieć cenię najbardziej za pomocną oraz miłą Administrację oraz bardzo dopracowane serwery i miłą atmosferę Dodatkowe informacje: Lubię pomagać na forum w Elicie sieci gdy miałem admina zdaniem wielu graczy byłem najlepszym adminem. Teraz gdy mam vip'a zdanie graczy jestem bardzo pomocnym użytkownikiem 1 Link to comment
Pietrek90 Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 Tak Kolega nadaję się na przyjaciela pomocny dobra zabawę robi długo na forum jak najbardziej jestem na tak zasłużył na to 1 Link to comment
Zasłużony Dusia Posted October 10, 2018 Zasłużony Share Posted October 10, 2018 Szybki jestes xdd Naa taqq aktywny staz tez w miare (na serwie i forum) wydaje sie byc mily xdd spoczko podanie 1 Link to comment
AdeK Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 Wymagania na rangę Przyjaciela... Wysoki staż oraz wierność naszej sieci. + Pomocny, miły i bardzo aktywny. + Nieposzlakowana opinia wśród graczy na sieci. + Humor i dobra zabawa! + Minimum 150 postów na forum. -Minimum 1000 wpisów na CzatBox. (możliwe wyjątki) - Staż na forum 60 dni - Minimum 5 dni aktywności na Forum. - Link to comment