Użytkownik ☢YIP-MAN☂ Opublikowano 10 Października 2018 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 Imię : SewerynAktualny Wiek : 18 Krótkie przedstawienie się: Mam na imię Seweryn mam 18 lat mieszkam w Województwie Łódzkim dokładnie Radomsko. Od kiedy u nas grasz i z jakiego serwera pochodzisz: Pochodzę z Serwera Only DD2#1 Gram od około 2-3 miesięcy Za co najbardziej cenisz naszą sieć serwerów: Sieć cenię najbardziej za pomocną oraz miłą Administrację oraz bardzo dopracowane serwery i miłą atmosferę Dodatkowe informacje: Lubię pomagać na forum w Elicie sieci gdy miałem admina zdaniem wielu graczy byłem najlepszym adminem. Teraz gdy mam vip'a zdanie graczy jestem bardzo pomocnym użytkownikiem 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ Pietrek90 Opublikowano 10 Października 2018 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 Tak Kolega nadaję się na przyjaciela pomocny dobra zabawę robi długo na forum jak najbardziej jestem na tak zasłużył na to 1 Odnośnik do komentarza
Junior Admin Dusia Opublikowano 10 Października 2018 Junior Admin Junior Admin Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 Szybki jestes xdd Naa taqq aktywny staz tez w miare (na serwie i forum) wydaje sie byc mily xdd spoczko podanie 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ AdeK Opublikowano 10 Października 2018 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 Wymagania na rangę Przyjaciela... Wysoki staż oraz wierność naszej sieci. + Pomocny, miły i bardzo aktywny. + Nieposzlakowana opinia wśród graczy na sieci. + Humor i dobra zabawa! + Minimum 150 postów na forum. -Minimum 1000 wpisów na CzatBox. (możliwe wyjątki) - Staż na forum 60 dni - Minimum 5 dni aktywności na Forum. - Odnośnik do komentarza