Użytkownik∙ Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Cukierkoova Opublikowano 5 Lutego 2021 Użytkownik∙ Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Witam po minionym miesiącu. Gazetka trochę spóźniona oraz mało dopracowana, ponieważ czas gonił a jednak dopracowanie szczegółów chociażby szaty graficznej zajmuję troszkę czasu. Grafiki amatorskie, stworzone przeze mnie. Nie jestem idealnym grafikiem co do tworzenia png, ale starałam się z całego serduszka. Po krótkim wprowadzeniu, zapraszam do czytania! Twórcy gazetki @ GENERAL ALADEEN @ Kacper5430 @ Cukierkoova @ KilleR. Jeszcze raz gratulujemy oraz życzymy dalszych sukcesów! •Lista Serwerów• Aktualnie forum posiada 7 serwerów cs 1.6, 10 serwerów CS:GO oraz 2 serwery głosowe •STREFOBOX• @ Kamilek @ KilleR. @ snax @ Ewciakkciak @ agvska •AKTYWNI UŻYTKOWNICY• @ Kamilek @ KilleR. @ Rafizz @ Browar3D @ snax Zachęcamy do składania podań w szybkiej rekrutacji [ ON ] - Redaktor >LINK< [ ON ] - Grafik >LINK< [ ON ] - UBteam 1.6 >LINK< @ RuNe Strażnik Jb >> Użytkownik @ Spr1nt^^ Admin Only Mirage #1 >> Użytkownik @ MojNickToHi Admin awp #1 >> Użytkownik @ Kacperek Junior Admin >> Moderator @ Candyy Admin discord >> Użytkowniczka @ BADURA Admin >> Użytkownik @ Yoss Admin Only dd2 #2 >> Użytkownik @ many' Admin Only dd2 #2 >> Użytkownik @ Hacker Admin DD2 #1 >> Użytkownik @ Mrocznezniwa Admin JB >> Strażnik JB >> Użytkownik @ PapiDamnVinci grafik >> Użytkownik @ ohSugarry UBT CS:GO >> Użytkownik @ Kamilek ADMIN DD2+DM >> Użytkownik @ SIUR Admin 5v5 >> Użytkownik @ mk_L Admin DD2 #1 >> Użytkownik Niestety w styczniu nikt nie otrzymał awansu •Jeszcze raz wszystkich serdecznie witamy w Naszych progach• Przywitanie w styczniu napisali: @ toksyczna_milosc @ Nalogowiec @ hezeJont. @ POLICJA @ Gra @ Rafizz @ ViruSSOfficial @ HarryPojeb @ dzido @ Shoter @ Futvr3 @ Chatoyer. @ Doctorr @ Kariyu @ SKE34ER @ Lee123 @ PIASEK @ Smutny pies @ Matthew00 @ Lord @ Jam_Magik @ Net@O @ Wixxa @ Positive @ ^^.Good