Sponsor dobrygracz Opublikowano 6 Kwietnia 2021 SPONSOR Sponsor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Witam, wypadałoby się w końcu przedstawić. Mam na imię Dawid lat 25. Możecie mnie spotkać na serwerze only DD2#1 pod nickiem dobrygracz. Jestem po szkole rolniczej, prowadzę gospodarstwo sadownicze o pow. 15 ha (jabłka, gruszki, śliwki, czereśnie). Moje hobby to offroad oraz quady, osobiście posiadam specjalną edycję Yamahy Raptor 700 porobioną na 70km. Pozdrawiam . 1 2 Odnośnik do komentarza
VIP DeVoX Opublikowano 6 Kwietnia 2021 VIP VIP Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Witam Odnośnik do komentarza
Użytkownik MoonLight Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Siemka Odnośnik do komentarza
Użytkownik marcinek;> Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Cześć Odnośnik do komentarza
Stały Bywalec dzido Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Stały Bywalec Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Siemka Odnośnik do komentarza
Użytkownik KibicPL Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 witaj Odnośnik do komentarza
Użytkowniczka niczka Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Użytkowniczka Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Hejka Odnośnik do komentarza
Użytkownik Manto_Vip Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 hey Pisząc do mnie na GG bądź STEAM, pamiętaj zawsze aby się przedstawić i od razu opisać swój problem, unikając wiadomości typu: "Siema, jesteś?". Pamiętaj również o stosowaniu zasad poprawnej polszczyzny i zachowaniu kultury – w zamian za poświęcony mój czas na rozwiązanie Twojego problemu oczekuję szacunku. Nie poganiaj, nie obrażaj, nie wysyłaj nowej wiadomości – pierwsza nie powinna zostać pominięta. Jeżeli się dostosujesz do tych zasad, to na pewno odpowiem i spróbuję jak najszybciej i najlepiej rozwiązać Twój problem. Odnośnik do komentarza