Skocz do zawartości
Przeglądasz forum jako gość, nie masz dostępu do większości funkcji! Zarejestruj się już teraz!
Witaj na Strefaskilla.pl

LETNI KONKURS

Uwiecznij najpękniejszą fotografię tego lata!

Weź udział

NOWY/STARY ODŚWIEŻONY STYL !

Właśnie wleciał odświeżony styl z kilkoma zmianiami i dodatkami

Zobacz szczegóły

FANPAGE

Dołącz do naszej społeczności na fanpage’u!!

DOŁĄCZ!

OTWARTA

Szybka rekrutacja na typera

Złóż podanie

OTWARTA

Szybka rekrutacja na redaktora

Złóż podanie

[UBTEAM CS 1.6] - LAN CIECHOCINEK 2K2

LAN CIECHOCINEK 2K2

Rekomendowane odpowiedzi

UBT 1.6 czy UBT GO: 1.6
Nick: LAN CIECHOCINEK 2K2
Imię: Damian
Wiek (dokłada data): 22 (27.07.98)
SID: STEAM_0:1:176966846
Znajomość AMXX*(1-10): 8
Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?: Uczciwe 2-3h, które siedzę na pc + zaglądam na telefonie przed/po pracy
Opisz siebie: Najgorsza część podania... Cześć, jestem Damian. Z wykształcenia jestem informatykiem, studia na kierunku fizyka skończyłem w 3 miesiące :Kappa:. Obecnie się trudnię dostarczaniem pieczywa. Wpływa to trochę na godziny w których jestem dostępny.
Dlaczego akurat Ty?: Myślę, że zawsze się przyda dodatkowa opinia do demek. Chłopaki dają sobie radę, ale skoro ludzie dalej są poszukiwani to czemuby nie spróbować.
Czy miałeś styczność z AMXBans/SourceBans?: Tak, byłem w ubt 3 lata na poprzedniej sieci.
Jak oceniasz swoją umiejętność oceniania cheaterów?: 7/10, pewnie trochę zardzewiałem od ostatnich razów kiedy demka przeglądałem.
Kontakt: forum, steam.

• Lubię to! 2
  • Użytkownik∙

Kandydata jakoś mega nie znam, ale kojarzę z giereczki na arenie czy CB, bo już jest to ktoś więcej niż taki typowy random.