Użytkownik Pitetrek Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Imię: Piotrek , Adam Wiek: 12.12.2001 (19 zaraz 20) Dlaczego chciałbyś zostać Opiekunem?: Ponieważ chciałbym uporządkować Administracje serwer bo według mnie jest ich za mało i żeby grali systematycznie oraz banowali Cheaterów jak i wyzywające dzieci na serwerze.Chciałbym też , żeby postawała takie coś jak Kultura serwera bo zanikła przez grające tam osoby i cheaterów którzy biegają na wolności Jakiego serwera chciałbyś/chciałabyś zostać Opiekunem: Only Mirage #2 [128tik] Czy byłeś kiedyś Opiekunem?: Nie , ale byłem Administratorem na ************* Znajomość AMXX/SMX/SourceModa i panelu (0-10): 9 Wsparcie finansowe (TAK/NIE): TAK , jestem osobą pracującą więc jestem w stanie wesprzeć serwer o te przysłowiowe 5 groszy Coś o sobie: Jestem Piotrek na drugie mam Adam , gram w cs'a od 6 roku życia od 1.6 po Condition Zero , Source i teraz zatrzymałem się na globalu , lubię grać w gry ale pracuje więc nie mam aż tyle czasu by poświęcać się 100% grom komputerowym takich jak Days Gone , Black Mesa , Rocket League no i Counter strike. mam nadzieję na pozytywne rozpatrzenie mojego podania. Pozdrawiam Pitetrek. 1 Odnośnik do komentarza
Sponsor Drako Opublikowano 3 Sierpnia 2021 SPONSOR Sponsor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 - Nie spełniasz wymagań - Reklamujesz inną sieć w podaniu - Nikt cię nie zna jestem na NIE. Odnośnik do komentarza
Stały Bywalec Paweł Szmit Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Stały Bywalec Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Jestem na nie - wiek malutko jak na opiekuna - reklamujesz inną sieć w podaniu - nie znamy Cię za bardzo, daj się poznać (uczęszczaj w kąciku redaktorskim) - podanie mało przekonowujące - konto pod podanie 1 Odnośnik do komentarza