Sponsor ReVv Opublikowano 9 Sierpnia 2021 SPONSOR Sponsor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Cześć wszystkim mam na imię Robert mam 29 lat, mieszkam w Nowym Targu ( małopolskie ) na co dzień pracuję jako kierowca na 2 zmiany, po pracy zajmuję się domem wraz z żoną a w wolnym czasie pykam w csa 1.6 na waszym codziku. Swoją przygodę z csem zacząłem w wieku 14 lat, bardzo fajnie wspominam te czasy, klanówki lany itd, chyba każdy wie o co chodzi (piękne czasy). Swoją przygodę z cod modem zacząłem z 10 lat temu na serwerowni cs-hax.com może ktoś kojarzy to serdecznie pozdrawiam, spokojnie sieć już nie istnieje więc to nie reklama zaczęło się od premki na admirała, później zostałem Adminem, po pewnym czasie BL sędzią, moderatorem j@, s@ aż do Właściciela sieci, niestety później musiałem oddać dowództwo z powodu braku czasu, nastał cs go i wszyscy wiemy jak to się skończyło, bardzo mi było szkoda że muszę oddawać tą sieć jednak nie miałem już czasu żeby się nią w pełni zająć, z biegiem czasu nasz kochany codzik upadł aż się łezka w oku zakręciła, no ale cóż powiedziałem sobie że taka kolej rzeczy jak ze wszystkim, że się starzejemy i wszystko się zmienia. I tak mineło przeszło ponad 6 lat, jak znowu mnie naszła ochota żeby chociaż trochę popykać w 1.6, i z ciekawości wpisałem cod mod i pokazał się wasz wspaniały serwer, w szoku byłem że w ogóle jeszcze jakiś COD funkcjonuje i to na taką skalę, także jest mi bardzo miło że tak fajnie się trzymacie, i oby jak najdłużej. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie! i do zobaczenia na serwie! 3 Odnośnik do komentarza
Stały Bywalec Paweł Szmit Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Stały Bywalec Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Hejka Odnośnik do komentarza
Stały Bywalec dzido Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Stały Bywalec Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Siemka Odnośnik do komentarza