Użytkownik Hex1o. Opublikowano 5 Listopada 2018 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 (edytowane) Nick: @Hex1o. Wiek: 16 Lat. Program, którym się posługujesz: Photoshop CC 2018 W czym się specjalizujesz? (Awatary, sygnatury, plakaty, tła, itd.): Awatary, Sygnatury, tła. ( Zawsze mogę się uczyć czegoś więcej ) Jak długo zajmujesz się grafiką?: Zajmowałem się ok. 3 lata na pewnej sieci. Teraz wracam i myślę, że już nie będę rezygnował z robienia Grafik. Dlaczego ty?: Hmm. Przyda się zawsze ktoś do pomocy, grafików za dużo to nie ma. Jestem " dobrym grafikiem " tak uważają użytkownicy forum, dlatego chcę spróbować :). Linki do 2 realizowanych zleceń: 1: 2: 3: Twoje prace (minimum 3) oraz załączone do nich bazy: Wszystko znajdziecie w tych wyżej zleceniach. Pozdrawiam @Hex1o. Edytowane 5 Listopada 2018 przez Hex1o. Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ glebbie 123 Opublikowano 5 Listopada 2018 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 na tak +wiek +doświadczenie + dobrze wykonuje zlecenia 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik ☢YIP-MAN☂ Opublikowano 5 Listopada 2018 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Jak najbardziej na TAK +Wiek ++Doświadczenie +Dobrze wykonuje zlecenia +Nadaje się na tą posadę 1 Odnośnik do komentarza
Zasłużony ArcyBM Opublikowano 5 Listopada 2018 Zasłużony Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Jestem na małe nie: -ostatnia aktywność -brak chęci pomocy graczom +doświadczenie +chęci +staż na grafiku 1 Zapraszamy na forum StrefaSkilla.pl Zapraszamy na nasze serwery! Miła, przyjemna i pozytywna atmosfera!!! Odnośnik do komentarza
Użytkownik 510masari Opublikowano 5 Listopada 2018 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Trzymaj TAK, lecz bądź obiektywny i nie pędź za tłumem. +Prace +Chęć +Mało grafików 2 Odnośnik do komentarza