Junior Admin Dusia Opublikowano 23 Listopada 2018 Junior Admin Junior Admin Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 Parę żartów Lekarz do pacjenta: - Przykro mi to stwierdzić, ale ma pan HIV. Pacjent: - Co za czasy, już nawet własnemu dziecku nie można zaufać... Na sali sądowej: - Czy oskarżony dawał świadkowi narkotyki? - Nie dawałem! - A żona oskarżonego dawała? - A dalej mówimy o narkotykach? Ojciec obserwuje córkę, która wraca z randki. - Masz oczko na prawej pończoszce. - Wiem. - Gdy wychodziłaś miałaś na lewej. Rozmowa chłopaka z dziewczyną: - Ilu miałaś partnerów seksualnych? - Trzech... A nie, dziewięciu. Przypomniała mi się jeszcze jedna sytuacja. Jak informatyk wywiesza pranie? Na linkach. - Co robisz? - Krzesło dla teściowej majstruję. - O, dużo jeszcze zostało do zrobienia? - Nie, tylko elektryka - Tato, a babcia na pewno jedzie tym pociągiem? - Nie gadaj, rozkręcaj tory. - Co robisz? - Jestem księgową. - To powiedz coś po księgowemu... - Coś klikłam i wszystko znikło. Cena benzyny to ponad 5 zł za litr. Cena marchwi to mniej niż 1 zł za kilogram. Czas osiodłać konie. Mówią, że człowiek na świat przychodzi i ze świata odchodzi. Tymczasem w pierwszym przypadku chodzić nie umie, a w drugim już nie może. Są cztery typy kobiet: Damy - temu damy, temu damy, tamtemu nie damy. Pantery - pan tera, pan później, pan to nigdy. Kocice - ten miał, ten miał, tamten nigdy nie będzie miał. Iwonki - raz i won! Facet może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego. 3 2 Odnośnik do komentarza
Użytkownik F4NTOM Opublikowano 23 Listopada 2018 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 (edytowane) Przejrzystość ładna. Good jobs. Przed ostatnie najlepsze Edytowane 23 Listopada 2018 przez F4NTOM Odnośnik do komentarza
Użytkownik ☢YIP-MAN☂ Opublikowano 23 Listopada 2018 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 Dobra robota Duśka Odnośnik do komentarza