Użytkownik MajsterlorD Opublikowano 29 Marca 2022 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2022 (edytowane) Imię: Daan Wiek: 18 Dlaczego chciałbyś zostać Opiekunem?: Chciałbym zostać opiekunem, ponieważ aktualnie nie ma żadnego opiekuna, chciałbym pomóc właścicielą w niektórych obowiązkach które muszą wykonywać przez jego brak. Jakiego serwera chciałbyś/chciałabyś zostać Opiekunem: Serwer JailBreak Czy byłeś kiedyś Opiekunem?: Byłem i w pełni wykonywałem obowiązki opiekuna na serwerze Only AWP. Miałem też doświadczenie jako właściciel serwera only DD2 przez niecałe 2 lata. Znajomość AMXX/SMX/SourceModa i panelu (0-10): 9/10 Wsparcie finansowe (TAK/NIE): Tak Jak najbardziej Link do profilu steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561199247749766/ Coś o sobie: Hej, mam na imię Daan, pochodzę z Polski, ale mieszkam w Holandii, w mieście Rotterdam. Mam 18 lat i w tym roku kończę szkołę. Interesuje się motoryzacją, piłką nożną oraz ogólnym gamingiem. gram w piłkę od 10 roku życia. Wolny czas spędzam w grach najczęściej na serwerze JailBreak Minimum 16 lat TAK Bycie pomocnym TAK Wsparcie finansowe TAK Posiadać dobrą reputację na serwerze Myślę, że raczej tak Posiadać dobre zdanie u administracji serwera Myślę, że raczej mam i nigdy z żadnym administratorem nie miałem złej krwi. Znajomość AMX/SMX/SOURCEMOD/FTP TAK Posiadanie admina na serwerze. TAK Edytowane 30 Marca 2022 przez MajsterlorD 2 2 Odnośnik do komentarza
Użytkownik Scout. Opublikowano 29 Marca 2022 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2022 Myślę że można dać szansę. + Podanie przejrzyste, nie ma się do czego przyczepić + Wiek + Doświadczenie + Chęć pomocy + Jest adminem na tym serwerze więc większość osób powinna go znać + Steam + Składka Jestem na TAK. 2 1 Odnośnik do komentarza