Użytkownik svx. Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2022 UBT 1.6 czy UBT GO: GO Nick: svx. Imię: Kacper Wiek (dokłada data): 23.12.2005 SID: STEAM_1:1:157184566 Znajomość AMXX*(1-10): 7 Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?: Tak około 2-3h Opisz siebie: Mam na imię Kacper, mam 16 lat, lubię grać w komputer i w koszykówkę. Dlaczego akurat Ty?: Niestety nie mam doświadczenia, aczkolwiek chciałbym spróbować swoich sił w takiej roli. Rozdałem już kilkanaście banów za cheaty i nie zdarzyło mi się pomylić. Czy miałeś styczność z AMXBans/SourceBans?: tak Jak oceniasz swoją umiejętność oceniania cheaterów?: Myślę, że tak z 7/10. Z cheatami miałem dużą styczność, nie raz korzystałem z takich programów oraz grałem z osobami, które korzystali z nich. Kontakt: steam/discord 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik RozgSzeFka Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Wybacz, ale obecni jestem na nie. Twoje podanie jest w mojej ocenie poprostu słabe. Wiek - Dostępność (słaba) - Słabe doświadczenie - ︻芫══一 Odnośnik do komentarza
Użytkownik DeathNothe Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Na nie Wiek Amx Doświadczenie Podanie w trakcie urlopu Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ Upishdzony Opublikowano 18 Kwietnia 2022 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2022 (edytowane) Sorry, ale na nie. -piszesz podanie podczas urlopu. -Nie posiadasz, żadnego doświadczenia (Nie poradzisz sobie) -/amx Edytowane 18 Kwietnia 2022 przez Lampard Odnośnik do komentarza