Użytkownik mati Opublikowano 5 Października 2022 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 5 Października 2022 (edytowane) UBT 1.6 czy UBT GO: CS:GO Nick: bella ciao ♛ Imię: Mateusz Wiek (dokłada data): 18, 31.03.04 SID: STEAM_1:0:447506754 Znajomość AMXX*(1-10): 6/7 Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?: Na forum zaglądam praktycznie co chwile, na pewno te trzy godzinny dziennie, jak nie więcej ;). Opisz siebie: Mam na imię Mateusz, mam 18 lat i pochodzę z małej wsi obok Lublina, miasto Nałęczów Zainteresowaniami moimi są przede wszystkim CS, gram w niego ponad 7 lat, e-sport, oraz wszystko, co jest z nim związane. Na strefie gram już od ponad 2 lat, przez prawie rok pełniłem funkcje admina na OM#1 , od 8 miesięcy jestem Opiekunem Mirage#1, skarg na mnie żadnych nie ma, więc chyba się dobrze sprawuje jako opiekun, ale nie mi to oceniać Dlaczego akurat Ty?: Od dłuższego czasu już myślałem, żeby napisać podanie, rekrutacja była wtedy zamknięta, więc czemu by nie spróbować jak jest teraz okazja. Znam chłopaków z ubt, chciałbym im pomóc ogarniać odwołania, jeżeli się będą pojawiać. I też poniekąd chciałbym się dostać na tą rangę, ponieważ na serwerach często nie ma admina/adminów, a na danym serwerze różne rzeczy się dzieją. Czy miałeś styczność z AMXBans/SourceBans?: Tak Jak oceniasz swoją umiejętność oceniania cheaterów?: Nie wiem, nie będę sobie wystawiał jakiejś opinii, że każdego cheatera od razu rozpoznam, według mnie mocne 7/10, ale w praktyce się okaże ;). Kontakt: Steam, instagram, facebook, discord, snapchat, wszystko co chcecie Edytowane 7 Października 2022 przez BellaCiaoo 4 1 1 5 1 Odnośnik do komentarza
Sponsor Drako Opublikowano 7 Października 2022 SPONSOR Sponsor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2022 Demka testowe na pw. Miejsce było tylko jedno, kandydatów 3. Bardzo zależało mi na rozpiskach, tym razem niestety nie okazałeś się być najlepszym kandydatem. Podanie odrzucone. Może innym razem. 1 Odnośnik do komentarza