zbój z gór old Opublikowano 22 Października 2022 zbój z gór Udostępnij Opublikowano 22 Października 2022 Imię: Marcin Wiek: 28 Dlaczego chciałbyś zostać Opiekunem?: Uważam, że mój wiek oraz doświadczenie jako admin pozwala na pełnienie tej funkcji. Wysoka kultura, dobro serwera, a także wparcie finansowe sieci pozwoli realizować wspólne plany rozwoju całego projektu. Chciałbym zadbać o każdy aspekt społeczności serwera i całej sieci. Jakiego serwera chciałbyś/chciałabyś zostać Opiekunem: DD2 Czy byłeś kiedyś Opiekunem? : Tak, ale według mnie byłem kompletnie inną sobą, dlatego chciałbym sprostać tej funkcji raz jeszcze. Znajomość AMXX/SMX/SourceModa i panelu (0-10): Coś tam potrafię, ale jestem facetem, który chce się uczyć i poznawać nowe możliwości, a wiem, że są tutaj osoby np takie jak @ LAN_CIECHOCINEK2K2 , które w razie potrzeby udzielą mi swojej wiedzy. Link do profilu steam: https://steamcommunity.com/id/oldziksen/ Coś o sobie: Z wykształcenia jestem kucharz, dlatego przez 3 lata pracowałem jako handlowiec :D:D. Wśród moich najważniejszych umiejętności mogę wymienić zaangażowanie, rzetelność i dokładność. Swoją przyszłość wiążę z tą społecznością do zakończenia swojej kariery gry w cs. Jestem człowiekiem, który cechuję się łagodnym charakterem, lecz jeżeli sytuacja tego wymaga, to potrafię być bardzo stanowczą i wymagającą osobą wobec osób, nad którymi mam pieczę. PS: Dziękuję za każdy pozytywny i negatywny komentarz. 1 1 2 1 Odnośnik do komentarza
Bufen Opublikowano 22 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2022 Jestem na tak super morda znamy go dobrze z serwera + Wiek + Aktywny na serwie + Potrzeba opiekuna + Znany na serwie + Miły oraz pomocny Myślę że można dać mu szansę na okres próbny jestem na tak i powodzenia życzę Ci 1 1 Odnośnik do komentarza