Użytkownik∙ Eqasus Opublikowano 6 Stycznia 2023 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2023 Imię: Jakub Wiek: 19 Dlaczego chciałbyś zostać Opiekunem?: Jestem bardzo aktywny na serwerze, zaangażowany jako jeden z administratorów tego serwera, pomagam na tyle ile mogę / potrafię. Podczas mojej przygody jako administrator serwera OM#1 nie było na mnie żadnych skarg, mam również dobry kontakt z użytkownikami tego serwera. Staram się być obiektywny, a tego czasami brakuje wśród administratorów / opiekunów. Jakiego serwera chciałbyś/chciałabyś zostać Opiekunem: OnlyMirage#1 Czy byłeś kiedyś Opiekunem?: Tak, byłem kilkukrotnie. Znajomość AMXX/SMX/SourceModa i panelu (0-10): 8 Wsparcie finansowe (TAK/NIE): Oczywiście, nie stanowi to dla mnie większego problemu. Link do profilu steam: https://steamcommunity.com/id/eqasus/ Coś o sobie: Tak jak już wyżej wspomniałem Jakub, 19 lat, aktualnie studiuję kryptografię na jednej z Gdańskich uczelni. Jestem osobą pracowitą, zaangażowaną w to co robię. Staram się należycie wykonywać swoje obowiązki, które zostają mi powierzone. 2 1 2 2 Odnośnik do komentarza
Użytkownik mati Opublikowano 6 Stycznia 2023 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2023 @ Admin CS:GO ONLY MIRAGE #1 wypowiedzcie się Wiek + Doświadczenie + SM + Wsparcie finansowe + Przyda się druga osoba do pilnowania serwera, jestem na tak 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ Upishdzony Opublikowano 6 Stycznia 2023 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2023 Na nie +wiek -nie jesteś odpowiedzialny -nie można zbytnio ci ufać +gt 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik∙ czostkowy Opublikowano 6 Stycznia 2023 Użytkownik∙ Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2023 +wiek +doswiadczenie +wsparcie finansowe plus Chwalilem @ Eqasus u wlasciciela serwera bo sprawia wrazenie dojrzalego i rozsadnego. Jestem na TAK 1 1 dyskusja z women Odnośnik do komentarza