Użytkownik Hińczyk Opublikowano 5 Lutego 2023 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2023 Imię: Krzysztof Wiek: 19 Dlaczego chciałbyś zostać Opiekunem?: Chciałbym pomóc obecnemu opiekunowi, w rozwijaniu serwera i go trochę odciążyć Jakiego serwera chciałbyś/chciałabyś zostać Opiekunem: 5v5 #2 Czy byłeś kiedyś Opiekunem?: Byłem na innej sieci więc TAK Znajomość AMXX/SMX/SourceModa i panelu (0-10): 8 Wsparcie finansowe (TAK/NIE): Tak Link do profilu steam: https://steamcommunity.com/id/barbadosohiodubaii/ Coś o sobie: Cześć, nazywam się Krzysiek mam 19 lat i pochodzę z pod Wrocławia, pracuję w komunalce głównie tacham kubły gram w CSa od kilku lat zaczynając od 1.6 kończąc na GO i ogólnie jestem bardzo pomocnym człowiekiem dosyć komunikatywnym i ogarniętym i też jestem śmieszkiem. Ogólnie to już nie wiem co napisać tak prawdę mówiąc wiec życzę wam miłego dnia/wieczoru! 1 1 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik NataN_on_osu! Opublikowano 5 Lutego 2023 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2023 Jestem na Tak!! Przydałaby się pomoc na serwerze, wiem że jest ogarnięty, na tamtej sirci dużo mi pomagał. Wiem że da sobie radę w tej roli. Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza
Zasłużony Apple Opublikowano 5 Lutego 2023 Zasłużony Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2023 @ Admin CS:GO 5VS5 #2 zapraszam do wypowiedzi 2 "Nigdy nie jest za późno, by stać się tym, kim chcemy być." [*] Odnośnik do komentarza
Użytkownik SzkrimuS Opublikowano 5 Lutego 2023 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2023 (edytowane) sądzę ze ten o to administrator naszej pięknej serwerowni zasługuje na posadę opiekuna. Gdyz jest ogarniety duzo aktywny i ogarnia duzo komend. No i ogolnie polecam tego allegrowicza. Jestem na TAK Edytowane 5 Lutego 2023 przez SzkrimuS 2 Odnośnik do komentarza