Jump to content
Odbierz DARMOWEGO VIP'A !! ×
Szybka rekrutacja na Grafika - Napisz podanie i zostań grafikiem! ×
Przeglądasz forum jako gość, nie masz dostępu do większości funkcji! Zarejestruj się już teraz!

GŁOSOWANIE NA SERWERY

Za każdy oddany głos otrzymasz +1 do reputacji!

ODBIERZ DARMOWEGO VIP'A

Odbierz darmowego vipa na serwer ONLY MIRAGE #1 (cs2)

USŁUGI SIECIOWE

Kup unikatową rangę premium!

KONKURSY

Weź udział w konkursach z super nagrodami!

KUP VIP'A NA SERWER

Zakup usługę na ulubiony serwer!

[PROPOZYCJA] - Odświeżenie działu redaktorów

Hana_Montana

Recommended Posts

• Junior Admin
Junior Admin

Jaką masz propozycje?: Siema, przychodzę do was z propozycją odświeżenia działu redaktorów oto moje propozycję:

1. Usunąć dział quizów, ponieważ nie jest nic z nim robione żadne tematy nie są tam wstawiane, a ja sam nie mam jakiegoś doświadczenia robienia quizów, więc za to się nie zabieram po prostu dział leży i kurzy się.

image.thumb.png.204445c389c22af07bc15dff7db1f6e4.png

2. Dodać do regulaminu użytkownika miesiąca podpunkt gdzie nie można oddawać głosu na użytkownika, który poprzednie wygrał głosowanie, bo trafia się tak, że niektórzy użytkownicy głosują na poprzedniego zwycięzcę, a to nie ma sensu.

image.thumb.png.2a29f5e39624e2b806cc2e90e1354381.png 

3. Dodać nową serię pod tytułem "Z kim,kto,kogo  z forum" tutaj mały wzór: 

Kogo 

Wysłałbyś/wysłałabyś do Rosji 

( Oznaczamy osobę bez tłumaczenia się ) 

Wysłał byś na tortury

Wysłałbyś/wysłałabyś do pracy w Żabce?

Z kim 

Byś poleciał na wakacje

Byś zrobił napad na bank

Byś poszedł na melanż 

Kto

Jest najbardziej denerwujący?

Jest najbardziej śmieszny? 

Według Ciebie jest najbardziej zaangażowaną osobą na forum?

Chyba wiecie, o co już chodzi? Fajny pomysł czy jednak nie?

dw.gif

W skrócie:

1. Nie ma co odkopywać tematów, które nie były jakoś wybitnie aktywne. - Więc można by się pozbyć poddziału.