Jump to content
Odbierz DARMOWEGO VIP'A !! ×
Przeglądasz forum jako gość, nie masz dostępu do większości funkcji! Zarejestruj się już teraz!

GŁOSOWANIE NA SERWERY

Za każdy oddany głos otrzymasz +1 do reputacji!

ODBIERZ DARMOWEGO VIP'A

Odbierz darmowego vipa na serwer ONLY MIRAGE #1 (cs2)

USŁUGI SIECIOWE

Kup unikatową rangę premium!

KONKURSY

Weź udział w konkursach z super nagrodami!

KUP VIP'A NA SERWER

Zakup usługę na ulubiony serwer!






[PROPOZYCJA] - remont dusta


Paeel

Recommended Posts

  • Użytkownik

1. Twój nick: paeel
2. Co chcesz zmienić: Chciałbym zaproponować pewną zmianę, która wydaję mi się, że może się spodobać. Mianowicie chciałbym zaproponować dodanie innych map de_dust2 np. de_dust2_forest.
3. Dlaczego chcesz to zmienić: Pewnego razu Trivor spędzając czas na serwerze zmienił mapę na de_dust2_forest (chyba forest - coś takiego) i większości graczom się to spodobało, bo później gdy wszystko wróciło do normy ludzie mówili, że mimo tego, że to nadal dust2 to w innych kolorach, z dodatkowymi przejściami itd. bardzo odmieniło grę i zrobiło się sympatycznie oraz fajnie się grało. Pisałem później sam do Niego czy może by znowu nie zmienił, a robiąc vote z zapytaniem "Czy chcelibyście innego dusta?" rezultat był na "tak". Wydaję mi się również, że "Only dust2" nie musi zamykać się i być ciągłe piaskownicą, a lekka zmiana nie zaszkodzi i poprawi komfort gry. 
4. Link do pluginu (opcjonalnie): 

Edited by paeel
  • Lubię to! 4
  • Dzięki 1

No i to by było na tyle..  :peepoLeave:

Link to comment
  • Użytkownik

Ja osobiście byłbym za takimi odmianami ale naprzykład co 5 zwykłych map i danie adminom możliwości zrobienia vote, gdyby było kilka odmian dustów.

  • Lubię to! 2
Link to comment
  • Użytkownik

W sumie sam się trochę nosiłem z taką propozycją, ale ostatecznie wewnętrznie sam siebie do tego nie przekonałem. Na zimę mieliśmy zimowego dusta, który moim zdaniem jest straszną padaką - jednak wtedy podczas "prac" Trivora odpalił ten dust forest i był naprawdę fajną mapą, wciąż będąc dustem.

Nie mówię, że musimy dodać do obecnej jeszcze dwie mapy, ale chociaż jedną - żeby te oczy od tego żółtego trochę odpoczywały. Tak samo nie musi to być 50/50 w mapach, ale tak 2 normalne i 1 raz forest to czemu nie? 

Myślę, że propozycja naprawdę do przemyślenia, a osobiście jestem za.

  • Lubię to! 2
Link to comment
  • Zasłużony

DD2 forest spoko, dużo zielonego i można się chować z kosą :pepeC: 

  • Lubię to! 2
  • Ha ha 1
Link to comment
  • Użytkownik

Pomysł sam w sobie git, zawsze to jakiejś urozmaicenie. Nowe  "strefy" gdzie TT,  mogą i do kiedy siedzieć, w forescie w sumie to tylko balkon nad respem  by doszedł do dodatkowego pilnowania graczy. Zmiana mapy na np Foresta imo powinna być tylko przez votowanie przez graczy lub propozycje daną przez admina. Ewentualnie propozycja zmiany ustawiona automatycznie przez amx, 1min przed końcem mapy, żeby to gracze mogli zdecydować czy kolejna mapę chcą inna czy taka sama.

Ale najpierw to trzeba by było znowu naprawić serwer i tragiczne klatki, które występują :)

Edited by Bushid0
  • Lubię to! 1

 

Link to comment
  • Support CS 1.6 COD MOD 201

Super mapka, gorzej z tym balkonem na respie.
Moze wtedy wgrac jakis ; MapManager-Master =  Macie ciemno w ostatniej rundzie, wybieracie sobie na spokojnie pare sekund macie na to  czy chcecie grac DD2 czy FOREST i wio.

@ Bushid0
Lagi są , pewnie przez te skiny. 
Duzo skinow = lagi   : / 
+ odswiezanie tego hud jest ciezkie, chyba te prethlinki naparzaja x10000 na sekunde, jeszcze przy zmianie broni przechodzi ten "Startrack". 
A jeszcze sprawa tych 2 skokow czy palenia rolki ze chlop na ducku sobie surfuje po mapie.  moze zmienic "speedfall" spadochornu to nie beda tak skakac, albo plugin, ktory w momecie  ducka po 2 skokach po prostu z automatu nam zrobi x2 ducka' ale nei wiem czy takie cos jest dostepne to chyba w najnowszym amx 1.10 , przejscie DD2 pewnie bylo by proste na to.  bo raczej "antydubleduck" nie wchodzi w gre, przeciez musza poskikac w trakcie wychylania przeciwko AWP.


@ Destinn
@ KaP3R4
@ PROamator
@ Mokry Lemur !
01. Takie sprostowanie;  nie trzeba go wyłączać ani ograniczać, wystarczy z tego co pamiętam/czytałem to przejście serwera na najnowszy amxx spowoduje to, że ;

- Chcesz zrobić skok i po skoku duck i znow skok to nie zrobisz
- Chcesz zrobić skok x2 i po skoku duck i znow skok to nie zrobisz.
dopiero tam 0.5/1sek później możesz podskoczyć , super sprawa bo nie siekniesz sgs/gs/gsj itp. 
+ zmienic "speedfall" spadochornu to będą szybciej opadac i nie będą latać po mapie. :feelsdumbman:

ad. 01 ; imo moim zdaniem, 2 skoki na dd2 są najwiekszym problemem.  bo nawet jak wylaczycie 2 skoki np 5-10sek na poczatku rundy to nic nie zmieni.
Kiedys jak sie gralo to 2 skoki byly na serwerach 4fun a na FFA/DD2  nie bylo skoku x2, z reszta sami widzicie jaka to daje przewage.
 

Cytat

Po pierwsze jak chcecie mieć porządek z DD, to zakaz rush przez BH całkowity. Po lądowaniu np palenie rolki 2x +2 kroki i znowu można się wybijać i robić DD. I tak w kółko, tyczy sie oczywiście tylko pierwszych sekund nowej rundy. 

Jestem ciekaw jak 1-2 adminow ma ogarnac 30 typa na serwerze, czy akurat w tej rundzie robil sobie bh lub liczyl kroki po 2 skokach i ilosc ducków.
a wracajac do " 2 skoki na dd2 są najwiekszym problemem" , no to tak ; czytając te wszystkie tematy związane z DD2 to głowny temat to sa te 2 skoki, ale no cóż. Tak musi być.

  • Lubię to! 4

CQVB4kB.png

Link to comment
  • Użytkownik
2 godziny temu, ALCMDZ napisał:

jeszcze sprawa tych 2 skokow czy palenia rolki ze chlop na ducku sobie surfuje po mapie.  moze zmienic "speedfall" spadochornu to nie beda tak skakac, albo plugin, ktory w momecie  ducka po 2 skokach po prostu z automatu nam zrobi x2 ducka' ale nei wiem czy takie cos jest dostepne to chyba w najnowszym amx 1.10 , przejscie DD2 pewnie bylo by proste na to.  bo raczej "antydubleduck" nie wchodzi w gre, przeciez musza poskikac w trakcie wychylania przeciwko AWP.

Jest zmieniona prędkość spadochronu przecież.

Podzielę się tutaj swoją opinią na temat DJ i rushu.

Z doświadczenia z innych serwerów, gdzie również miałem admina. Był ZABRONIONY rush przy pomocy BH, tutaj nie jest. Na innych sieciach procedura legalnego rushu wyglądała tak:
- 2x skok po lądowaniu można było spalić rolkę 2x zrobić min 1 krok i znowu można było użyć 2x skoku i dalszej sekwencji. 

I takie rozwiązanie rushu jak wyżej opisałem było wolniejsze niż rush na BH.

Osobiście, rzadko używam spadochronu przy rushu bo tylko spowalnia teraz. Wystarczy dobrze trafić w skoki przy BH i się wyprzedza wszystkich.

Oczywiście zakazy powinny się tyczyć tylko podczas pierwszych założmy 5-10sek po rozpoczęciu rundy tzw "rushu".

 

Bardzo mało graczy używa skinów, jest to problem, który laguje cały serwer. Akurat przed wgraniem skinów nie było żadnych problemów. Więc jest tylko jedno rozwiązanie, wyrzucić je.

  • Dzięki 1

 

Link to comment
  • 1 month later...
  • Użytkownik

Z racji na wielokrotnie przeze mnie widzianą tego typu zmianę na serwerach (zmianę mapy w jakimś cyklu) wiem że to nie wypali. Ludzie wchodzą na serwer odd2 grać odd2. Jeżeli już to może głębiej pomyśleć o temacie i stworzyć serwer Only_DD2_MAPS i na nim wgrać 6/7 wersji dusta - co myślę dałoby oczekiwany efekt. Wiem że te zmiany DD2 wychodzą na złe i graczy ubywa zamiast przybywać. Przynajmniej było tak w każdej sytuacji związanej z odmianami DD2 - którą przez swoją niekrótką przygodę w 1.6 oglądałem.

To nawet zimowy DD2 tworzy spory, gdzie niekiedy jest dodawany na święta / zimę. (Tak wiem aspektów tam jest więcej, dźwięk kroków itd). Moim zdaniem w momencie podupadania 1.6, niedalekiej premiery CS2 itd - nie powinniśmy kombinować z dodawaniem nowych map de_dust2.
Oczywiście jest to tylko moja opinia. :monkaRUN:

Edited by Destinn
  • Lubię to! 2
Link to comment
  • 3 weeks later...
  • Właściciel
Właściciel

Ludzie wchodzą tutaj dla mapy de_dust2, a nie innych wariacji dusta. Jest to mapa najbardziej grywalna i nie będziemy tracić graczy lub przyszłych nowych graczy przez takie kombinowanie.

Ewentualnie mogę ustawić żeby codziennie o np. 19 włączyła się ta mapa, ale to jak chcecie

  • Lubię to! 5
Link to comment
  • Użytkownik

Myśle, ze można spróbować z tą 19:00 i zobaczymy co z tego wyniknie. 

No i to by było na tyle..  :peepoLeave:

Link to comment
  • Premium
Premium

ja bym zostawił jak jest lub raz na 2-3 dni odpalić 

 

"przejscie DD2 pewnie bylo by proste na to.  bo raczej "antydubleduck" nie wchodzi w gre, przeciez musza poskikac w trakcie wychylania przeciwko AWP."

jestem za tylko limit prędkości dla spadochroniarzy z 2x skokami bo niby temat był a nagle umarł z limitem 🤷‍♂️ nie wiem trivor zapomniał czy jak

gdzies tutej 

 

chyba że chodziło mu o ten plug-in co teraz jest zepsuty spadochron co nic nie daje a wręcz przeciwnie bo gracze są jeszcze bardziej spóźnieni nnp tt na longu 🤷‍♂️

 

co do dubleducka zrobić opóźnienie że można zrobić raz na jakis czas np 3 sek podwójnego ducka 😒

 

 

dubleduck to jest bug gry tak zwany slinet run czy tam russian duck kto tam woli nie jestem żeby od razu go wyłączyć jak jest taka możliwość go pewnie czemu nie można inaczej duckowac nie na rolce i gra się tak samo dobra mniejsza z tym jestem za daniem opóźnienia żeby jak zrobisz ducka to musisz odczekać te 2-3 sek przed kolejnym dubleduckiem samego ducka możesz zrobić . 

 spacer.pngspacer.png

 

[AMXBans] =============================================== 
[AMXBans] Jestes zbanowany na tym serwerze! 
[AMXBans] Jestes zbanowany Permanentnie. 
[AMXBans] Zbanowany Nick : XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX. 
[AMXBans] Powod : ' Wstaw demko z folderu/Wstaw screeny./sgs/gs/gsj ' 
[AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ www.strefaskilla.pl
[AMXBans] Twoj SteamID : ' STEAM_0:1:635122827"
[AMXBans] ==============================================

 

Link to comment
  • Użytkownik

Można spróbować z tą mapą np o 19:00 i zobaczyć ile będzie ludzi i jak im się to przyjmie.

@ KaP3R4  zgodzę się bo ten spadochron jest z betonu i osobom z 2x jumpem nie robi problemu, sam rozpędzam się strefami bez spadochronu… Już nie patrząc na innych doświadczonych graczy. „Betonowy spadochron” przeszkadza tylko graczom bez skoczka.

A co do ducka, to sam pale ducka którego mam na scrollu przed właśnie Snajperami 😂 Ale też dlatego że jest to już przyzwyczajenie i nawyk tak samo jak bawienie się Q podczas rozgrywki oraz kupowanie drugie flasha, którego już nie trzeba kupować 🙏

 

  • Lubię to! 1

191716117_snpnpss.jpg

Link to comment
  • Użytkownik

 

9 godzin temu, KaP3R4 napisał:

co do dubleducka zrobić opóźnienie że można zrobić raz na jakis czas np 3 sek podwójnego ducka 😒

Blokowanie ducka 'wyłączy' wielu graczy, którzy już bez tego nie wyobrażają sobie gry. Jest to część 1.6 samego w sobie. Ja nadal twierdzę że edycja regulaminu i odpowiednia interpretacja przez administrację załatwiłaby sprawę.

Link to comment
  • Użytkownik

Jestem na tak odnośnie mapki, ale nie na zmianę tylko raz na jakiś czas by występowała np. co 10 czy w postaci właśnie VOTE gdy gracze tego sami chcą.

A co do double i spadochronu to:

Dobrze było jak po wylądowaniu trzeba było zrobić te 2-3 kroki jak wcześniej sam z własnego doświadczenia potrafię doskoczyć sobie na galę i zrobić rash szybciej niż zwykle to się robiło i tylko słyszę jak typowy Leszek5241 dopiero kupuje granaty a ja już wcelowany na A :/. Tak jak @ Destinn wyżej wspomniał zmiany w regulaminie powinny to załatwić + ciężko będzie się teraz odzwyczaić, ale no cóż :)

Edited by PROamator
  • Lubię to! 1
Link to comment
  • Użytkownik
W dniu 4.04.2023 o 21:20, ALCMDZ napisał:



ad. 01 ; imo moim zdaniem, 2 skoki na dd2 są najwiekszym problemem.  bo nawet jak wylaczycie 2 skoki np 5-10sek na poczatku rundy to nic nie zmieni.
Kiedys jak sie gralo to 2 skoki byly na serwerach 4fun a na FFA/DD2  nie bylo skoku x2, z reszta sami widzicie jaka to daje przewage.

Usunąć leczenie skoki, zrobić strefy rush i serwer TP jak znalazł. Nie zostanie zlikwidowany DD ponieważ jest to opcja płatna za którą ludzie płacą, wspomaga serwer.

 

Po pierwsze jak chcecie mieć porządek z DD, to zakaz rush przez BH całkowity. Po lądowaniu np palenie rolki 2x +2 kroki i znowu można się wybijać i robić DD. I tak w kółko, tyczy sie oczywiście tylko pierwszych sekund nowej rundy. 

 

Kolejna sprawa, admini tego nie pilnują oraz sami przekraczają swoje uprawnienia robiąc np LJ czy inne cuda. 😌

Spadochron w niczym nie pomaga przy rushu praktycznie, może czasem na B rush z TT, żeby życia przy dużym wybiciu z balkonu nie stracić przy upadku. 

Więc problem spadochronu jest rozwiązany i nie wiem co chcecie więcej z nim robić. 

Co do mapy tylko i wyłącznie widzę opcje VOTE przez graczy ewentualnie zmiana admina. Oraz oczywiście, żeby mapa sie zmieniła musiało zagłosować 90% graczy. Pzdr

 

Link to comment
  • Użytkownik
  • Leczenie niech zostanie, ale może z jakimś ograniczeniem, powiedzmy do 50-100hp na rundę, a nie jak to jest obecnie w nieskończoność. 
  • Skoki mnie nie ruszają, róbcie z nimi co chcecie
  • Co do zmiany mapy jestem za, ale jeśli chcecie wprowadzić ją bez konieczności głosowania to widzę to tylko raz na dwa, trzy dni. Najlepszą opcją będzie automatyczny VOTE  raz dziennie ale o różnych porach z uwagi, że może ktoś rypie tylko na drugie zmiany albo jak w moim przypadku, wieczorami spędza czas aktywnie na zewnątrz etc etc. 
  • Lubię to! 1
Link to comment
  • Sprawiedliwy
Cytat

Osobiście, rzadko używam spadochronu przy rushu bo tylko spowalnia teraz. Wystarczy dobrze trafić w skoki przy BH i się wyprzedza wszystkich.

Cytat

Spadochron w niczym nie pomaga przy rushu praktycznie

Cytat

 problem spadochronu jest rozwiązany i nie wiem co chcecie więcej z nim robić

:really:, rozwiązany? dopiero co napisałeś, że spadochron nie ma impactu na twoje przemieszczanie, bo bez niego i tak jesteś w stanie się rozpędzić. Spadochron został przede wszystkim ROZWALONY graczom bez skoczka, którzy przemieszczali się w normalny sposób używając ramp i innych spadków.
 

Cytat

Ja nadal twierdzę że edycja regulaminu i odpowiednia interpretacja przez administrację załatwiłaby sprawę.

Cytat

 zmiany w regulaminie powinny to załatwić

Cytat

admini tego nie pilnują

Ja tylko przypomnę ten temat.

To wszystko już było. Wszelkie zmiany regulaminu są zbyt prymitywne, by mogły rozwiązać kwestie poruszane wyżej. Dlaczego? 
image.thumb.png.b4a384c4be79e391f6d09a40659b0cdf.png
Bo oprócz dołożenia roboty adminom to nic się nie zmieni. Powiedzmy, że połowa serwera gra na skoczku. Jak upilnujesz w pojedynkę piętnastu skaczących graczy? Jeden dostanie bana, bo admin akurat zauważy, drugi nie, bo będzie skakał nieregulaminowo tylko przez pierwsze 20 sekund od startu<już w ogóle pomijam temat regulaminowości, bo na spect nie tak łatwo sprawdzić, czy koleś zrobił dwutakt przed skokiem>. Potem płacz o jakąś faworyzacje/kolesiostwo jak ostatnio. Do tego dochodzi ogarnianie czitów, najebanych gości na voicechatcie, poboczne aktywności typu kicki itd. A gdzie czas na własną gierkę? Jedyną szansą jest sensowny i dobrze rozpisany plugin, zresztą ALC wyżej podał przykładowe rozwiązanie.
 

Cytat

wszystkie tematy związane z DD2 to głowny temat to sa te 2 skoki, ale no cóż. Tak musi być.

^this. Ja skoczka nie używam, bo dla mnie to zbyt duże uproszczenie gry, a nie mam w zwyczaju psuć zabawy reszcie graczy. Jednak rozumiem, że innym to może nie przeszkadzać. Dlatego już się pogodziłem z myślą, że nic w tym celu nie zostanie zrobione i odpuściłem. Chcę sobie polatać - idę na codmod, surfa. Chcę się postrzelać - to na pewno nie na serwerze, na którym dobiegając z CT na B peekuje mnie koleś z trupa.

  • Lubię to! 2

głowa do góry chłopie,
będę zakładał ci pętle

:NotLikeDuck:

Link to comment
  • Użytkownik
31 minut temu, -slajdEN napisał:

:really:, rozwiązany? dopiero co napisałeś, że spadochron nie ma impactu na twoje przemieszczanie, bo bez niego i tak jesteś w stanie się rozpędzić. Spadochron został przede wszystkim ROZWALONY graczom bez skoczka, którzy przemieszczali się w normalny sposób używając ramp i innych spadków

 

Jak byl spadochron normlany to byłem na długiej, dużo szybciej, więc chyba rozwiązany, skoro miał spowolnić skoczków to zrobił to. 

Zmiana regulaminu- Zakaz rush przy BH rozwiąże ten problem "niesprawiedliwości". 

 

 

W dniu 4.04.2023 o 21:20, ALCMDZ napisał:

Jestem ciekaw jak 1-2 adminow ma ogarnac 30 typa na serwerze, czy akurat w tej rundzie robil sobie bh lub liczyl kroki po 2 skokach i ilosc ducków.

a wracajac do " 2 skoki na dd2 są najwiekszym problemem" , no to tak ; czytając te wszystkie tematy związane z DD2 to głowny temat to sa te 2 skoki, ale no cóż. Tak musi być.

Normalnie. Miałem admina na 1s2k. I nie było z tym problemu, admini pilnowali tego. Gracze zgłaszali tak samo problemy. 

Edited by Bushid0

 

Link to comment
  • Użytkownik

Nie tak miałby wyglądać ten punkt.

Bardziej:

"Każde nienaturalne zwiększanie prędkości, używając podwójnego skoku, __, oraz ___ skutkowało będzie banem/kickiem/upomnieniem, szczególnie pod uwagę brane będzie wykorzystywanie przewagi prędkości na początkach rundy. Sytuację ocenia administrator." 

Edited by Destinn
Link to comment
  • Użytkownik

@ LAN CIECHOCINEK 2K2  Co do Twojej notatki to ten regulamin zabraniał tylko rolkę po lądowaniu ("po lądowaniu min. 2 kroki" ) gdzie ludzie robili bh ze spadochronem i podwojnym skokiem (bh można) i mieli przewage. Ile razy ja czy ktoś inny pytał Ciebie w tej kwestii jeśli chodzi o banowanie. Taki Onajn np. omijał regulamin, a i tak latał po mapie jak odrzutowiec. 

Zawsze jeszcze można spróbować blokady spadochronu lub skoków na początku rundy przez kilka sekund, bo pózniej i tak już nie ma sensu latać bądź ewentualnie to by był ten "+" skoków. 

Edited by Paeel

No i to by było na tyle..  :peepoLeave:

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • Właściciel
Właściciel

a jakby zablokowac rolke, i double jump przez zalozmy 10 sekund poczatku rundy i dopiero by sie te przywileje odpalaly po tych 10 sekundac to by cos pomoglo?

  • Lubię to! 1
  • WTF 1
  • Tak sobie 1
Link to comment
  • Premium
Premium

ale ja się pytam po chuj blokować wszystko na 10 sekund jak można zrobić limit prędkości postaci i za  każde przekroczenie prędkości model będzie się zatrzymywał w powietrzu lub na ziemi za karę że chciało się przekroczyć prędkość xD

temat utworzony 17 styczeń 

 

zaakceptowana propozycja przez trivora 8 marca mamy 8 czerwca dalej nic nie jest zrobione xd to po co przyjmować propozycje użytkowników nie mam pojęcia  a temat jest wałkowany i wałkowany 

 

jak może ci speed w locie działać inaczej niż podczas biegania to dziwne bo z ciekawości wszedłem na inny serwer i działa to idealnie 

 spacer.pngspacer.png

 

[AMXBans] =============================================== 
[AMXBans] Jestes zbanowany na tym serwerze! 
[AMXBans] Jestes zbanowany Permanentnie. 
[AMXBans] Zbanowany Nick : XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX. 
[AMXBans] Powod : ' Wstaw demko z folderu/Wstaw screeny./sgs/gs/gsj ' 
[AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ www.strefaskilla.pl
[AMXBans] Twoj SteamID : ' STEAM_0:1:635122827"
[AMXBans] ==============================================

 

Link to comment
  • Właściciel
Właściciel

No skoro nie zostalo to zrobione to nie da sie tego zrobic, speed w locie dziala inaczej niz speed podczas biegania

  • Ha ha 1
Link to comment
  • Użytkownik

Ingerencja w rolkę moim zdaniem odpada ze względu na 'pojedynki' awp z respa TT na resp CT(bramie) gdzie jak wiemy - niejednokrotnie rolka ratuje od otrzymania HS'a. Ingerencja w podwójny skok przez pierwsze 10 sekund - zabranie możliwości rushu gali dla CT - również lipa.
Temat podwójnych skoków jest przerabiany od wielu lat, na wielu serwerach - jednego, idealnego rozwiązania nie ma. Zastanawiam się czy nie lepiej byłoby zostawić to jak jest.

  • Lubię to! 1
Link to comment
W dniu 13.06.2023 o 13:36, Destinn napisał:

Ingerencja w podwójny skok przez pierwsze 10 sekund - zabranie możliwości rushu gali dla CT - również lipa.

W sumie to dlaczego? W normalnej, czystej rozgrywce jakoś to nie przeszkadza. Ogólnie i tak przy takiej ilości graczy to dust jest mapą bardzo CT, o ile większość TT nie wejdzie w jedno miejsce co w sumie częste nie jest, bo zawsze ktoś musi iść pod trupa i pod longa, pół teamu siedzi na zielonych, itd. Patrząc ze strony balansu rozgrywki to zupełnie nie widzę problemu w tym, że CT nie może sobie dojechać gali. Tymbardziej, że TT też nie znajdzie się tam super szybko, bo przecież też nie będą mieli podwójnego skoku.

 

 

PS: Zawsze CT może sobie dać boosta na galę :peposhrug:

  • Tak sobie 1
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Zapoznaj się z polityką prywatności forum Privacy Policy oraz regulaminem forum Guidelines