Zasłużony Hana_Montana Opublikowano 22 Maja 2023 Zasłużony Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2023 Czym się obecnie zajmujesz zawodowo lub czym chciałbyś się zajmować w przyszłości? Dlaczego właśnie ta dziedzina Cię interesuje? 1 Odnośnik do komentarza
Użytkowniczka PaniBydyniowa Opublikowano 22 Maja 2023 Użytkowniczka Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2023 Zajmuje się fryzjerstwem, chciałabym to kontynuować jak najdłużej. Jest to jedno z większych moich zainteresowań, a to wszystko tylko i wyłącznie dlatego, że fascynuje mnie to ile można rzeczy zdziałać na czyiś włosach, jest tak dużo możliwości 3 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik Nie umiem w te kąkutery Opublikowano 22 Maja 2023 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2023 Pracuję w branży IT, testuję aktualnie rozwiązania firmy Samsung Lubię to co robię i nie zamierzam tego zmieniać Fajnie jest próbować coś zepsuć i jeszcze Ci za to dobrze płacą 3 1 Odnośnik do komentarza
Zasłużony Krip Opublikowano 22 Maja 2023 Zasłużony Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2023 Obecnie pracuję jako Dekarz. Z początku ta praca nie dawała mi żadnej radości - pracowałem, bo po prostu musiałem jak to się mówi. Pracuję przy tym zawodzie prawie 5 lat, ale od ponad dwóch lat złapałem do tego po prostu jakąś smykałkę i cieszy mnie ta praca tak w skrócie mówiąc + jak chodzi o kasę jest na prawdę git jak na polskie warunki . A co do przyszłości = póki co nie zamierzam zmieniać swojej branży 1 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik Rysio Opublikowano 22 Maja 2023 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2023 Prowadzę grupę 997 2 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik popo Opublikowano 23 Maja 2023 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2023 zawodowo kontroluje ludzi, ale bym coś porobił innego. 1 Odnośnik do komentarza
Użytkownik josedixeno Opublikowano 23 Maja 2023 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2023 Aktualnie pracuje jako DevOps w IT, natomiast w przyszłości chciałbym iść w budownictwo/firmę budowlaną. 2 Odnośnik do komentarza