Użytkowniczka Superka Opublikowano 21 Lipca 2023 Użytkowniczka Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2023 (edytowane) {Q&A} Torf [P] Ile wiosen liczysz? tak z 10 za dużo [P] Czym się zajmujesz na co dzień? pracuję w branży medycznej + rozkręcam własną działalność [P] Uprawiasz jakiś sport? a kardio na siłowni się liczy? [P] Ulubione danie? Spagetti carbonara [P] Jaka kuchnie preferujesz? Włoska [P] Jak trafiłaś na nasze forum? Z serwera - zajrzałam w poszukiwaniu admina Paweł Szmit [P] Na jaką partię zagłosujesz w tegorocznych wyborach? A jest jakaś która obniży stopy kredytowe?:D [P] Morze Polskie czy Góry Polskie? Góry [P] Wrocław czy Kraków? Kraków [P] Poznałaś kogoś z forum w realnym życiu ? Z tego forum nie, na poprzednim znalazłam męża [P] Twój pożądany serwer na naszej sieci? dd2 [P] Mięso czy wege? Mięso [P] Gdzie widzisz się w niedalekiej przyszłości? Nie planuję, każdy kolejny dzień jest dla mnie wygrana [P] Twoje najgorsze wspomnienie? Biopsja, nie polecam nikomu [P] Twoje ulubione przysmaki to? Orzeszki Hana_Montana [P] Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego? nie mam [P] Jakie jest Twoje największe marzenie? Własny dom [P] Jakie jest Twoje ulubione miejsce, w którym kiedykolwiek byłeś/białaś? Chłapowo [P] Co sprawia, że czujesz się najbardziej szczęśliwy/szczęśliwa? Spokój [P] Jakie jest Twoje ulubione danie lub potrawa? Carbonara [P] Jaki jest Twój ulubiony sport i dlaczego? Nie mam [P] Gdzie widzisz siebie za 10 lat? Nie wybiegam tak daleko w przyszłosć [P] Czy masz jakieś ukryte talenty lub umiejętności? Nie mam [P] Jaka jest Twoja ulubiona książka i dlaczego? Ps. I Love You, mega mnie wzruszyła [P] Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu? Teraz to zdecydowanie zdrowie. Donek ツ [P] Wiesz, że jesteś legendą? :O Tylko i wyłącznie dzięki ludziom, których spotkałam. Bardzo się cieszę ze mogłam was poznać [P] Twoja historia w counter strike jest bardzo ciekawa. Powiedz mi z kim Ci się najlepiej współpracowało przy serwerach lub grało przy dobrej zabawie najle